Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسقف مارونی‌های لبنان امروز، شنبه در میان حامیان خود در محل اقامتش در بکرکی و در حضور شخصیت‌های مسیحی و مسلمان مدعی شد، خروج لبنان از سیاست بی‌طرفی همیشه منجر به اختلاف لبنانی‌ها شده است، انتخاب سیاست بی‌طرفی هدفش حفظ موجودیت لبنان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، مار بشاره پترس الراعی، اسقف مارونی‌های لبنان تاکید کرد: تمام راه‌حل‌های دیگر در لبنان به در بسته خورده‌اند و ما می‌بینیم که هر آنچه طرح شده، رد شده است تا آشوب باقی بماند و کشور سقوط کند و بر قدرت مستولی شوند از این رو خواستار برگزاری کنفرانسی بین‌المللی درباره لبنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: اگر سیاستمداران می‌توانستند مذاکره مسؤولانه داشته باشند، ما خواستار برگزاری نشست بین‌المللی تحت نظارت سازمان ملل نمی‌شدیم. ما هرگز نمی‌پذیریم ملت گرسته باشند و در فقر زندگی کنند.

الراعی تاکید کرد: ما خواهان کنفرانس بین‌المللی برای اعلام بی‌طرفی لبنان هستیم تا قربانی درگیری‌ها نشود که ثابت می‌کند موجودیت لبنان در خطر است. او اضافه کرد: ما خواهان برگزاری کنفرانس بین‌المللی برای منع اقامت دادن فلسطینی‌ها در کشورهای دیگر و بازگرداندن سوری‌ها به کشورشان هستیم.

او اظهار کرد: بزرگی گروه‌های مقاومت این است که در سایه کشور فعالیت کنند اما کجا این رویکرد هستیم؟ دو ارتش یا ارتش‌ها در یک کشور وجود ندارند همانطور که دو ملت در یک کشور وجود ندارند.

اسقف مارونی‌های لبنان خواستار عدم سکوت در قبال سلاح "غیرقانونی"، فساد سیاستمداران، کودتا علیه کشور، نظام و عدم تشکیل دولت و عدم اجرای اصلاحات شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان اسقف مارونی های لبنان بین المللی بی طرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف