Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص حواشی که امروز برای بازیکنان این تیم پیش آمد، گفت: به دلیل بحران ناشی از شیوع کرونا، بازیکنان رده امید و جوانان به ورزشگاه معتمدی نقل مکان کرده‌اند. در آن جا نهار و شام هم سرو می شد و سرویس‌های بهداشتی هم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به دلیل این که می‌خواستند ساختمان دیگری بسازند، به ما اطلاع دادند که مکانمان را عوض کنیم. ورزشگاه اتکا که محل خوابگاه چند تیم دیگر هم است را انتخاب کردیم.۶ تیم در این خوابگاه حضور دارند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: آرش برهانی از این خوابگاه دیدن کرد. تشک و وسایل گرمایشی را هم تهیه کرده‌ایم. محل سکونت تیم آکادمی استقلال در حال حاضر، ورزشگاه معتمدی است و هیچ مشکلی ندارد.

آکادمی استقلال شرایطی عالی دارد

فریادشیران اشاره کرد: آکادمی استقلال شرایط عالی و ایده آلی دارد. شرایطی که تا حالا آن را تجربه نکرده است. کسانی که اخبار کذب را منتشر کرده اند، اگر درون بدنه باشگاه باشند، اخراج می‌شوند. 

از رده مدارس فوتبال تا امید، در آرامش کار خود را انجام می‌دهند

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در ادامه گفت: از رده مدارس فوتبال تا نونهالان و امید، در آرامش کار خود را انجام می‌دهند. هیچ مشکلی وجود ندارد. همه امکانات را در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم. پرداختی هم به کادر فنی داشتیم. مددی، مدیر عامل باشگاه استقلال کمک زیادی به ما کرده است.

او ادامه داد: عده‌ای به دنبال ایجاد حاشیه برای آکادمی هستند. ما می‌دانیم چه افرادی این کار را انجام می دهند. از ساعت ۹:۳۰ صبح پیگیر تیم امید هستم. با برهانی صحبت کردم. فردا قرار است تلویزیون، اجاق گاز و یخچال در خوابگاه نصب شود.

برای اولین بار در تاریخ باشگاه، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی گذاشتیم

فریاد شیران در ادامه افزود: برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی گذاشتیم. این کار را برای رده سنی نونهالان انجام دادیم. ممکن است بعدا همین بازیکنان لژیونر شوند؛ می‌خواستیم مشکلی برای این مورد نداشته باشیم و بتوانند انگلیسی صحبت کنند.

او ادامه داد: با هم فکری کادر فنی و مدیر عامل، این کار شایسته را انجام دادیم. تنهایی نمی‌توانم کار‌ها را انجام دهم. همه به یکدیگر کمک می‌کنند. استقلال یک گروه است. ظرف ۶ ماه آینده، بازیکنان به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند.

اولین تست پیگر سنجی را هم انجام دادیم

فریاد شیران اشاره کرد: اولین تست پیگر سنجی را هم انجام دادیم. من خودم حاشیه تدریس می‌کنم. کسانی که حاشیه درست می‌کنند، باید بدانند که چه خبر است.

بیشتر بخوانید

آشتیانی: نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال تغییری در شرایط ورزش ایران ایجاد نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ برتر فوتبال آکادمی استقلال باشگاه استقلال انجام دادیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در واکنش به تغییر کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و قطع درختان در صالحیه گفت: با مسئولینی که در تغییر کاربری غیرقانونی این اراضی دخیل بودند، برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سیدامیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان با اشاره به تشکیل پرونده برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در صالحیه، اظهار داشت: ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی به‌صورت غیرقانونی در حال تغییر کاربری بود که جلوی آن گرفته شد.

وی با اشاره به قطع یک‌صد اصله درخت در این اراضی جهت تغییر کاربری افزود: مسئولینی که در تغییر غیرقانونی کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی دخیل بوده و وظایف قانونی خود را انجام نداده و ترک فعل انجام شده باشد، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: تغییر کاربری غیرقانونی و قطع درختان با برنامه‌ریزی و مدیریت شده بود و این اتفاق در یک روز انجام نگرفته است.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد قوه قضاییه و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در هر موردی که فساد اتفاق افتاده باشد، برخورد قاطعانه است و طبق مستندات و در چارچوب قانون با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)