Web Analytics Made Easy - Statcounter

سویا در نخستین تقابل دو تیم در این هفته، مغلوب بارسلونا شد.

سویا در چارچوب هفته 25 لالیگا میزبان بارسلونا بود که در نهایت بارسلونا توانست با تک گل عثمان دمبله پیروز این بازی شود. پدری و آرائوخو در این دیدار دچار مصدومیت شدند تا نگرانی های هواداران بارسلونا در مورد مصدومان تیمشان افزایش پیدا کند.

اطلاعات بازی سویا و بارسلونا تاریخ برگزاری: شنبه، 9 اسفند 1399 (27 فوریه 2021) ساعت برگزاری: 18:45 به وقت تهران مکان برگزاری: سانچز پیزخوان، سویل داور بازی: آلخاندرو هرناندز گلزن بارسلونا: عثمان دمبله 29'، لیونل مسی 86' ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی سویا و بارسلونا

 

شرح گل های بازی سویا و بارسلونا

سویا 0-1 بارسلونا؛ عثمان دمبله 29': پاس در عمق لیونل مسی برای عثمان دمبله، در شرایطی که کونده آفساید را پر کرده بود در پشت مدافعان سویا به دمبله رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن به درون محوطه جریمه سویا پیشروی کرد و با یک ضربه بقل پا و دقیق، دروازه سویا را باز کرد.

سویا 0-2 بارسلونا؛ لیونل مسی 86': لیونل مسی با موریبا یک دو کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، مدافع سویا را از پیش رو برداشت و اقدام به شوت زنی کرد. ضربه اول مسی را بونو سیو کرد اما سیو این دروازه بان ناقص بود و توپ دوباره به مسی رسید و این بازیکن توپ را تبدیل به گل کرد.

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عثمان دمبله لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)

امشب ژیرونا بارسلونا را شکست داد تا قهرمانی شماره 36 رئال مادرید در لالیگا قطعی شود.

دانلود (86.8MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند