Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:37:40 GMT

جهانگیری: آمریکا اعتراف کرد که فشار‌ها به مردم ایران شکست خورد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۰۶۲

‍‍‍‍‍‍

معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا در دولت قبلی اعتراف کرد که فشار‌های وارده ما به ایران شکست خورده و دولت امروز هم به صراحت بر این اعتراف صحه گذاشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "اسحاق جهانگیری"که برای سفری یک روزه در استان گلستان به سر می برد در نشستی با فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نخبگان و جوانان گفت: کشوری پیشرفت می‌کند که به سرمایه اجتماعی کشور یعنی مردمش اعتماد و اتکا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امید به آینده همواره می‌تواند محرک جدی باشد و اگر دشمنان در طول این سال‌ها با اتکا بر شرایطی که پیش آوردند نتوانست موفق باشند دلیلش امید به آینده مردم بوده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا در دولت ترامپ با جدیت قصد داشت ایران را بپاشاند و حتی اقدام به ترور یک شخصیت رسمی نظامی کشور یعنی سردار سلیمانی زد تا بتواند با سرعت به کشور آسیب بزند که با لطف پروردگار، حمایت و مقاومت ملت ایران این توطئه‌ها را خنثی کرد.
جهانگیری گفت: در تاریخ زمانی که ابر‌های سیاسی کنار برود کارستان کار مردم ایران در مقاومت برابر توطئه‌های دشمنان را بهتر نمایان خواهد کرد.
وی اضافه کرد: آمریکا در دولت قبلی اعتراف کرد که فشار‌های وارده ما به ایران شکست خورده و دولت امروز هم به صراحت بر این اعتراف صحه گذاشته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار نخبگان این است که آسیب‌های هرچند ناچیز وارده به اعتقاد، اعتماد و زندگی مردم را ترمیم کنند، چون ملتی که افق بلندی داشته باشد می‌تواند از بحران‌ها عبور کند.
وی افزود: ما قطعا قادر به حل مشکلات هسته‌ای کشور هستیم و امروز که یک برجامی وجود دارد که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و حتی در داخل کشور تاکید می‌کنند به برجام برگردیم به طور قطع مشکلات قابل حل است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ما یکسال تحمل کردیم که آمریکا به برجام برگردد، اما برنگشت و امروز با تدبیر، درایت، اتکا به سه اصل راهبردی اعلامی رهبر معظم انقلاب از مشکلات عبور می‌کنیم.
جهانگیری گفت: در این شرایط سخت مسیر پیشرفت کشور اگر بیشتر از دولت‌های قبل نبوده کمتر هم نبوده است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: ما نیازمند ترمیم سرمایه‌های اجتماعی کشور هستیم و در این عرصه حضور نخبگان بسیار تاثیرگذار است.
جهانگیری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری آینده بسیار مهم است و مشارکت حداکثری در این راه نقش راهبردی و تاثیرگذار است.
وی اضافه کرد: انتخاب رئیس جمهور انتخاب فردی است که کشور را در سطح منطقه مدیریت می‌کند و این بسیار مهم است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: جهانگیری ، گلستان ، معاون اول ، نخبگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جهانگیری گلستان معاون اول نخبگان معاون اول رئیس جمهور گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم