Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دل پسند روز شنبه اظهار داشت: با صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جهاددانشگاهی هرمزگان تمام دوره های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی از سطح دستیار تا دوره های تخصصی پزشکی  توسط این مرکز در هرمزگان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز یک فضای آموزشی است که به منظور آموزش مهارت‌های علمی، عملی و بالینی با استفاده از لوازم کمک آموزشی، امکانات و تجهیزات لازم دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دل پسند افزود: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استانداردها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی برگزار و منجر به کسب یا ارتقاء مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد در حوزه پزشکی از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان هرمزگان در تشریح ماهیت آموزش های مهارتی و حرفه ای گفت: آموزش مهارتی و حرفه ای آموزشی است که منجر به ارتقاء دانش کار، ایجاد مهارت، افزایش بهره وری، به هنگام شدن و ارتقای معلومات و تجارب شاغلان، رشد استعدادهای بارز و به فعلیت رسیدن استعدادهای نهفته برای مشاغل و حرفه های گوناگون شود تا توانایی افراد را برای انجام دادن کاری که به ایشان محول می‌شود به سطح مطلوب برساند.

وی همچنین به اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: ارتقا شاخص های کمی و کیفی آموزش های حرفه ای، فراهم سازی زیربنای مناسب به منظور به کار گیری توان مهارت آموزان دوره های نظری در حل مسائل مهارتی، زمینه سازی مناسب برای ایجاد و انتقال تکنولوژی های نوین از  اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای در این مرکز است.

بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت تنها مرکز دارای مجوز و مورد تایید برای برگزاری دوره‌های مهارتی پزشکی، مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای است و جهاد دانشگاهی به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزشی مهارتی دانشگاهی در استان دارنده هر دو  مجوز رسمی وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان در زمینه برگزاری دوره‌های مهارتی به ویژه پزشکی در استان هرمزگان است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان بندرعباس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان بندرعباس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور آموزش های مهارتی و حرفه ای جهاد دانشگاهی آموزش مهارتی آموزش مهارت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای