Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویتز، پلیس میانمار امروز به شدید ترین حملات خود علیه معترضین طی سه هفته گذشته از آغاز کودتای نظامی در این کشور دست زده که در جریان این اقدام، دستکم یک تن از شهروندان این کشور کشته و صدها تن دیگر بازداشت شدند.

در همین حال، رادیو تلویزیون دولتی میانمار (MRTV) امروز از برکناری «کیا مو تون» سفیر این کشور در سازمان‌ملل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش MRTV در این خصوص آمده است: او به کشور خیانت کرد و از سوی یک نهاد غیررسمی حرف زد که نماینده کشور نبود. وی از مسئولیت و مقام خود سوء استفاده کرد.

این در حالیست که سفیر میانمار در سازمان‌ملل دیروز جمعه در سخنانی خواستار پایان کودتا توسط نظامیان و بازگشت دیپلماسی به کشورش شده بود.

این اعتراضات بعد از اقدام نظامیان در انجام کودتا و کنار زدن دولت این کشور و بازداشت اعضای بلند پایه آن آغاز شده‌اند.

ارتش میانمار روز یکم فوریه سال جاری با اجرای یک کودتا دولت «آنگ سان سو چی» را از قدرت برکنار کرد.

کد خبر 5157656

منبع: مهر

کلیدواژه: میانمار آنگ سان سوچی کودتا ایالات متحده امریکا عراق ایران سوریه عربستان سعودی جو بایدن روسیه برجام فلسطین جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی ویروس کرونا افغانستان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA

روزنامه لس‌آنجلس‌ تایمز گزارش داد که پلیس بیش از ۲۰۰ نفر را در جریان سرکوب معترضان طرفدار فلسطین در مقابل دانشگاه یوسی‌ال‌ای دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه روز پنجشنبه به نقل از مقامات اداره پلیس لس‌آنجلس نوشت که در مجموع ۲۰۹ نفر بازداشت شدند. در همین حال، ژن بلوک، رئیس دانشگاه UCLA در پیامی به جامعه دانشگاهی گفت که حدود ۳۰۰ معترض هم پراکنده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پردیس‌های دانشگاهی ایالات متحده، از جمله دانشگاه‌های مؤسسات برتر، اخیراً به کانون خشم نسبت به عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کمک‌های دولت آمریکا به تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

پس از تصویب لوایح کمک‌های خارجی تکمیلی در کنگره آمریکا که مجموعاً ۹۵.۳ میلیارد دلار برای اوکراین، اسرائیل و منطقه هند و اقیانوس آرام را شامل می‌شود، اعتراضات با قدرتی دوباره آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه