Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@19:14:04 GMT

گورباچف از بایدن و پوتین خواست با هم دیدار کنند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۳۴۷

گورباچف از بایدن و پوتین خواست با هم دیدار کنند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخاییل گورباچف، آخرین رهبر شوروی سابق در اظهاراتی به خبرگزاری اینترفاکس گفت، تجربه نشان داده که دیدار و گفت‌وگو ضروری بوده و مهمترین مساله کنار گذاشتن انزجار متقابل است. روشن است که اولویت منع وقوع جنگ هسته‌ای و اجتناب از وقوع این مشکل است و حل یکجانبه مشکل غیرممکن است و همه باید به این مساله توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورباچف تجربه خود برای دستیابی با رونالد ریگان، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را یادآور شد و اشاره کرد، ریگان تا نخاع محافظ داشت اما زمانی که حجم مشکل پیچیده را دریافت وارد مذاکره شد.

آخرین رهبر شوروی سابق گفت، به نظر او روسیه و آمریکا تجربه بسیار بزرگی در پاسخ‌ به این سوال دارند، هدف چیست و چطور باید به آن رسید؟

گورباچف ژانویه گذشته نیز گفت، بهتر است روسیه به آمریکا بعد از روی کار آمدن بایدن پیشنهاد امضای بیانیه‌ای را بدهد که موضع دو کشور در مخالفت با وقوع جنگ هسته‌ای را ثابت می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین