Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال را می توان یکی از چالش برانگیزترین نفرات حاضر در انتخابات دانست. فریدون اصفهانیان برای حضور در رای گیری صبح یکشنبه برنامه هایی در سر دارد

به گزارش طرفداری، در حالی که شنیده می شود فریدون اصفهانیان موفق به کسب نظر مثبت فیفا برای اضافه کردن نام خود(در مدت زمان خارج از عرف و قانون) به لیست نامزدهای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شده است احتمال دارد با تغییری تاکتیکی پا به انتخابات بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال که هنوز هم واکنشی نسبت به حضور و یا عدم حضور خود در انتخابات نداشته است مطابق چیزی که گفته شده، رای مثبت فیفا باعث می شود که او بدون مشکل در انتخابات حضور پیدا کند اما در این میان ممکن است حدود دو هفته رد صلاحیت ماندن اصفهانیان و تصور عدم حضور او در انتخابات باعث شده باشد تا برخی سیاست ها از جانب هم قطاران اصفهانیان برای رای دهی تغییر کرده باشد و در زمان کوتاه حضور دوباره او، نتوانند شرایط را به حالت قبل برسانند و به همین دلیل تغییر تاکتیکی اتفاق خواهد افتاد و گفته می شود فریدون اصفهانیان طی توافقی با مسعود مرادی او را به عنوان جانشین خود به رای گیری می فرستد تا هر طور که شده سهمیه مربوط به سرپرست کمیته داوران برای حضور در انتخابات نسوزد و طی توافقی که دو عضو داوری فوتبال ایران با هم کرده اند بتوانند از آن استفاده کنند و شانس وارد شدن اسمی از این جناحبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد.

ساعتی پیش شایعه شده بود کمیته بدوی انتخابات اطلاعیه ای آماده کرده که مطابق آن اصفهانیان حق شرکت در انتخابات را ندارد اما این اطلاعیه هنوز منتشر نشده است.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)