Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری درباره دیدار امروزش با غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های ویژه قوه قضاییه در دوره جدید آن برای گسترش عدالت در جامعه و ایجاد رضایت‌مندی در میان مردم، پیگیر ارتقای دادگستری‌های بستک و پارسیان شدم.

وی افزود: اگر چه وقوع جرم و شمار تشکیل پرونده‌های قضایی در شهرهای غرب هرمزگان به نسبت پایین است و در دوره جدید فعالیت دستگاه قضایی نیز گام‌های خوبی برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی صورت گرفته اما حفظ دادگستری‌های شهرستان‌های بستک و پارسیان یک مطالبه مردمی است تا تمامی فرآیندهای قضایی در همان شهرستان‌ها صورت گیرد و این دادگستری‌ها به سطح دادگاه تنزل پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رییسه فراکسیون حقوق‌دانان مجلس همچنین عنوان کرد: در این دیدار از تلاش‌های خوب دادگستری هرمزگان در پیگیری حقوق عامه، پیگیری سریع مسائل و مشکلات مردم، روحیه مردمی رییس کل و دادستان‌ها، تسریع در صدور آرای پرونده‌های قضایی و تلاش برای صلح و سازش در پرونده‌ها به طور ویژه پیام قدردانی مردم استان را منتقل کردم و امیدواریم که این روند با قدرت و جدیت ادامه یابد.

جباری با بیان این که درباره اهمیت حل و فصل مسائل و مشکلات کوچک مردم که در قالب پرونده‌های قضایی در محاکم مطرح است و ضرورت رسیدگی عادلانه و همه‌جانبه به پرونده‌ها و ایجاد رضایت‌مندی از سطوح پایین امورات مردم تا کلان‌ترین آنها در دیدار با آقای اسماعیل بحث و تبادل نظر شد و ایشان ضمن قول مساعد در زمینه جلوگیری از تقلیل محاکم قضایی بستک و پارسیان، از روحیه نمایندگان مجلس یازدهم در پیگیری امور و مشکلات مردم نیز قدردانی کردند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه هرمزگان بندرعباس دادگستری های پارسیان احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان پرونده های قضایی بستک و پارسیان دادگستری ها پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود