Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سردار حسین اشتری روز شنبه در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی گفت: به روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی و بازسازی و ترمیم مقرهای انتظامی در مرزها ضروری است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: روایت شنیدنی سردار اشتری از اشراف ایران به محل اختفای خاوری برچسب ها: مرزبانی سردار اشتری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرزبانی سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902063

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود