Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت پدری شیرینی پیروزی بارسلونا را برای هواداران کم کرد. 

پدری در جریان دیدار سویا و بارسلونا دچار مصدومیت شد. 

به گزارش طرفداری، شاگردان رونالد کومان سرانجام توانستند مقابل یکی از رقیبان بزرگ شان در این فصل موفق ظاهر شوند و با 2 گل سویا را در رامون سانچز پیزخوان مغلوب کردند. نکته تلخ این دیدار برای بارسا مصدومیت دو ستاره جوانش بود؛ پدری و رونالد آرائوخو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه در بیانیه رسمی خود در خصوص پدری مصدومیت او را از نوع عضلانی و از ناحیه پایین پای چپ اعلام کرده است. فردا (یکشنبه) آزمایشات پزشکی روی او انجام خواهد شد تا شدت و مدت دوری وی از میادین مشخص شود. منابعی چون آاس و اسپورت مدعی شده اند پدری قطعا دیدار با سویا در کوپا دل ری را از دست می دهد و حدود 3-2 هفته دور از میادین خواهد بود، همچنین وضعیت وی برای بازی مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا نیز نامشخص است. 

همچنین بخوانید:

سویا 0-2 بارسلونا؛ زهر چشم بارسلونا از سویا پیش از تقابل در کوپا دل ری

رونالد کومان: این بازی به ما کمک می کند که برای کامبک در کوپا دل ری امید داشته باشیم

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است

به گزارش “ورزش سه”، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپوليس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است