Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@18:39:23 GMT

ایموبیله در رادار میلان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۷۴۳

مهاجم ایتالیایی و گلزن تیم لاتزیو به شدت مورد توجه سران باشگاه میلان قرار دارد. خبرگزاری میزان - تیم میلان که در فصل جاری سری‌ A ایتالیا با کسب ۴۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده دوم قرار دارد، برای تقویت خط حمله خود درصدد جذب یک مهاجم شش‌دانگ دیگر است تا در کنار زلاتان ابراهیموویچ، خط حمله روسونری را آتشین‌تر از پیش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راستا سایت «گل» مدعی شد باشگاه میلان برای جذب چیرو ایموبیله، مهاجم گلزن و ملی‌پوش لاتزیو به شدت علاقه‌مند است و تمایل دارد این مهاجم تمام کننده را در تابستان به خدمت بگیرد.

میلانی‌ها که اخیرا ماریو مانژوکیچ را با قراردادی کوتاه مدت به خدمت گرفتند، حالا قصد دارند دارنده کفش طلای سال پیش فوتبال اروپا را که چند فصلی است باشگاه‌های مختلف درصدد جذبش هستند، به خدمت بگیرند، اما باید دید که آیا این مهاجم ایتالیایی تمایلی به جدایی از لاتزیو و حضور در میلان را دارد یا خیر!

ایموبیله این فصل در ۲۷ بازی موفق به ثمر رساندن ۱۹ گل برای لاتزیو شده و یکی از نامزد‌های کسب کفش طلای اروپا در این فصل به شمار می‌رود. بیشتر بخوانید: جسد دستیار کارلوس کی‌روش در خانه‌اش پیدا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: میلان ایموبیله لاتزیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان میلان ایموبیله لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد