Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:05:03 GMT

سوءاستفاده انتخاباتی نتانیاهو از شرایط کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۷۶۵

سوءاستفاده انتخاباتی نتانیاهو از شرایط کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رهبران احزاب مخالف طی روزهای اخیر به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و گفته‌اند که در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم که روز 23 مارس (3 فروردین) برگزار خواهد شد، وی تنها به رای دهندگان احتمالی به احزاب جناح راست اجازه ورود به سرزمین‌های اشغالی را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی محدودیت ورود از تمامی مرزها را اعمال کرده و هر روز تنها تعداد محدودی اجازه ورود به فلسطین اشغالی را دارند.

بر اساس یک گزارش تلویزیونی، اغلب کسانی که طی روزهای اخیر مجوز ورود به سرزمین‌های اشغالی را دریافت کرده‌اند از ارتدوکس‌ها هستند که جزو حامیان نتانیاهو به شمار می‌آیند.

«یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عاتید» شنبه از «آویخای مندلبیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی خواست تا درباره روند تصمیم گیری مجوز ورود به شهروندان اسرائیلی ورود کند.

لاپید در بیانیه‌ای گفت:‌ «ده‌ها هزار اسرائیلی در خارج گیر کرده‌اند و تنها به شهروندانی اجازه ورود داده می‌شوند که رای دهنده احتمالی به بنیامین نتانیاهو هستند.»

بر اساس تحقیقی که شبکه 12 رژیم صهیونیستی انجام داده، ده‌ها هزار صهیونیستی که در خارج از سرزمین‌های اشغالی قرار دارند هنوز نتوانسته‌اند مجوز ورود دریافت کنند این در حالی است که مجوز ورود محدود روزانه 2 هزار نفر به سرزمین‌های اشغالی اغلب به جامعه هریدی‌ها اختصاص می‌یابد که از طرفداران احزاب وابسته به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

 

 

چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۱ (مصادف با سوم فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، در صورت ائتلاف کردن احزاب مخالف نخست وزیر، این احزاب می‌توانند به اکثریت ۶۲ کرسی کنست (بیشتر از حد نصاب شصت‌ویک کرسی) برسند و یک گزینه را برای نخست‌وزیری اسرائیل معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی مجوز ورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی

تعداد بازدید : 6 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه این رژیم درباره بستن دفاتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین‌های اشغالی را اجرایی کرد.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی یورش برد و این دفتر را تعطیل کرد.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: بازرسان وزارت ارتباطات تحت حمایت پلیس وارد دفتر شبکه الجزیره در قدس شدند و تجهیزات آن را مصادره کردند.

همچنین کرعی ویدیویی را از یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی و مصادره تجهیزات آن منتشر کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این اقدام گفت: از وزیر ارتباطات به دلیل نقشش در بستن دفاتر شبکه الجزیره تشکر می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که خبرنگاران الجزیره به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده و به اقدام علیه نظامیان صهیونیست تحریک کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

دیگر خبرها

  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم