Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی مهم روز یکشنبه در بسکتبال NBA را می توانید به صورت زنده از رسانه طرفداری مشاهده کنید. این بازی از ساعت 5:00 بامداد آغاز می شود.

تیم های بروکلین نتس و دالاس موریکس در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، بامداد پنجشنبه 9 بهمن ماه به مصاف هم می روند. در همین خصوص، این بازی مهم از رسانه طرفداری از ساعت 5:00 پخش زنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بروکلین در حال حاضر 22 برد و 12 باخت دارد و در جدول رده بندی کنفرانس شرق، دوم است. بروکلین بر خلاف سالیان گذشته که یک تیم مدعی برای قهرمانی نبود، این فصل وضعیتی متفاوت دارد و با حضور کوین دورانت، جیمز هاردن و کایری اروینگ مدعی بزرگ کنفرانس شرق به حساب می آید، البته که در بازی پیش رو این تیم کوین دورانت را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. در سوی مقابل، دالاس موریکس قرار دارد. تیمی که این فصل اصلا تداوم عملکرد خوبی ندارد و رکورد 15 برد و 16 شکست را ثبت کرده است و اکنون تیم نهم جدول کنفرانس غرب است. شما همراهان طرفداری می توانید این مسابقه زیبا میان لوکا دانچیچ و در مقابل کایری اروینگ و جیمز هاردن را از شبکه تیوا اسپورت 2 مشاهده کنید:

پخش زنده: بروکلین نتس - دالاس موریکس

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دالاس موریکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!