Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا اسحاق جهانگیری که به گرگان سفر کرده است در پاسخ به سوال یکی از نخبگان گلستان مبنی بر اینکه با عزل مناف هاشمی استاندار سابق به توسعه استان آسیب وارد شد گفت: رفاقت من با ایشان  زیاد بود اما جایی که پای مصلحت مردم در میان است هیچ وقت رفاقت برای من تاثیر ندارد.

وی افزود: آقای هاشمی در مدیریت فوق العاده است ولی مدیری که مسوولیتی را برعهده می گیرد باید خود را وقف مردم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری گفت: ممکن است مدیری به سفری برود و اتفاقی بیفتد اما زمانی که حادثه ای رخ دهد و او به سفر برود شایستگی حضور در مسوولیت را ندارد.

اسحاق جهانگیری سفر غیرمنتظره سیدمناف هاشمی استاندار وقت گلستان به خارج از کشور و مخفی کردن آن از مسوولان محلی و افکار عمومی در شرایطی که سیل سال ۹۸ منطقه را فرا گرفته بود، زمینه ساز بروز اعتراضات فراوانی شد که در نتیجه آن و بالا گرفتن موج نارضایتی ها، معاون اول رییس جمهوری در سفر به گرگان هاشمی را برکنار کرد.

وی با اشاره به این که برجام یک سند معتبر است افزود: آمریکا از برجام خارج شد و تحریم علیه ایران را بیشتر کرد اما ما در یکسال اخیر کاری نکرده و بر مبنای برجام تعهدات خود را کنار گذاشتیم.

جهانگیری گفت: با تدبیر، درایت، هوشمندی و نیز براساس سه اصل عزت، حکمت و مصالحت مورد تاکید مقام معظم رهبری، از مشکلات پیش‌رو عبور خواهیم کرد.

وی با تحسین استقامت چند سال اخیر ملت ایران در برابر دشمنان گفت: تاب آوری ملت ایران در تاریخ بی سابقه بود و با تحمل و صبوری آمریکایی ها را به نقطه ای رساندند که جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق این کشور به عنوان یک فرد ضد ایران اعتراف کرد برنامه آمریکا علیه ایران شکست خورده است.

وی با اشاره به مقاومت ایران در برابر دشمنان گفت: در داخل و خارج از کشور تلاش می شود مشکلات کشور را برای ملت ایران بزرگ جلوه دهند ولی آن ها نسبت به توانمندی ملت و دولت ایران مرتکب اشتباه بزرگ شده اند.

وی خطاب به کسانی که می گویند اقدامی از سوی مدیران کنونی کشور صورت نگرفته است، افزود: در این شرایط سخت اگر مسیر پیشرفت کشور نسبت به دولت های قبل بیشتر نبوده، کمتر هم نیست.

کد خبر 587563 برچسب‌ها سيل استان گلستان تحریم اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان گلستان تحریم اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش