Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه ای از برنامه علی کریمی برای فدراسیون فوتبال ایران به دست طرفداری رسیده است

از همان روزی که علی کریمی کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شد، هم شاهد استقبال از او بودیم و هم تخریب. حضور یک چهره کاملا فوتبالی که  میلیون ها ایرانی با او خاطره دارند در انتخابات فدراسیون فوتبال را باید به فال نیک گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت ها است عبارت "فوتبال به دست فوتبالی ها بیافتد" حرف دل اهالی فوتبال و شعار علاقه مندان به این ورزش پرطرفدار است. اما در عمل، این اتفاق چه اندازه امکان پذیر است؟ با اتفاقاتی که علی کریمی در روزهای اخیر پشت سر گذاشت، مسلما دشواری تحقق این رویا بر همگان ثابت شده است.

به گزارش طرفداری، علی کریمی در مسیر انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، علاوه بر حمایت اهالی فوتبال، با تخریب و جوسازی نیز مواجه شده است. با بهانه های مختلفی توانایی او و تیمش برای اداره فوتبال ایران زیر سوال رفت. علی کریمی در مسیر خود به بسیاری از علامت سوال ها پاسخ داد. حتی رفتارها و صحبت های او جوسازی و تخریب را نیز بی پاسخ نگذاشت. اما تازه ترین ایرادی که به او و تیمش گرفته می شود، نداشتن برنامه برای فدراسیون فوتبال است. علی کریمی به شکلی عجیب تا این لحظه هم به این موضوع پاسخ نداده است، اما چرا عجیب؟

ساعاتی پیش برنامه انتخاباتی علی کریمی که در اختیار مجمع نیز قرار گرفته به دست طرفداری رسید و متعجب شدیم چرا او در پاسخ به کسانی که از نبود برنامه می گویند، هیچ حرفی نمی زند!

علی کریمی در برنامه خود، سیاست و برنامه ها در حوزه اقتصادی، حقوقی، بین الملل و مالی را تشریح کرده است. اقدامات اولیه اجرایی برای فوتبال ما چه لیگ برتر، چه فوتبال پایه و بانوان ارائه شده و همچنین خصوصی سازی باشگاه ها و وضعیت اساسنامه نیز جز رئوس اصلی این برنامه است.

باید دید آشکار شدن ارائه برنامه توسط علی کریمی آن هم کمتر از 12 ساعت مانده به برگزاری انتخابات، تاثیری در رای های اعضای مجمع دارد. افکارسنجی طرفداری از اعضای مجمع نشان می داد که علی کریمی پایین ترین رای را در میان 4 نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال دارد. در این ساعات باقیمانده آیا شاهد تغییر در آرای مجمع خواهیم بود؟ 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی