Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش ۵ درصدی جریمه رانندگی، قیمت گوشی‌های پرچمدار پس از مصوبه مجلس و کاهش مشترکان پرمصرف برق در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش ۵ درصدی جریمه رانندگی، قیمت گوشی‌های پرچمدار پس از مصوبه مجلس و کاهش مشترکان پرمصرف برق در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخطار رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره تخلف در افزایش قیمت بلیت هواپیما

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری باید به عنوان ناظر بر ایرلاین‌های کشور مقدماتی را فراهم کند تا در ایام نوروز، شاهد تخلفات برخی افراد سودجو و افزایش قیمت بلیت هواپیما نباشیم، گفت: این کمیسیون به صورت ویژه ناظر بر رفتار ایرلاین‌ها در ایام نوروز خواهد بود.

افزایش ۲ تا ۳ درصدی قیمت گوشی‌های تلفن پرچمدار با تعرفه جدید مجلس

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: تعرفه ۱۲ درصدی واردات تلفن همراه برای گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار و به اصلاح پرچمدار (مجهز به بهترین ویژگی‌های موجود از همه نظر) تأثیری بین ۲ تا ۳ درصد در قیمت نهایی آن دارد.

کاهش ۶.۷ درصدی مشترکان پرمصرف برق خانگی

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: ۶.۷ درصد از جمعیت مشترکان خانگی پرمصرف در کشور کاهش یافته که تا پیک تابستان آینده به ۱۰ درصد بالغ می‌شود.

وجود ۳۹ هزار مسکن مهر ناتمام در کشور/ تکمیل واحد‌ها در ماه‌های آتی

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان گلستان با اشاره به ۳۹ هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده در کشور گفت: تمام این واحد‌ها ظرف ماه‌های آینده تکمیل خواهند شد.

بررسی راهکار‌های نقل و انتقال منابع ایران از عراق

رییس کل بانک مرکزی در جلسه‌ای با مدیر عامل بانک تجارت عراق در خصوص منابع جمهوری اسلامی ایران در عراق و راهکار‌های نقل و انتقال آن‌ها گفتگو کرد.

عقبگرد شاخص به کانال یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۹ اسفند ۹۹ با اُفت ۱۱ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۹۳ هزار واحدی بازگشت.

کاهش ۵۰ درصدی فروش مبلمان در کشور/ بازار تعمیر مبل داغ شد

اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان تهران با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید در واحد‌های مبلمان سازی گفت: علاوه بر کاهش ظرفیت تولید، به دلیل کاهش قدرت خرید، تعمیرات مبل افزایش یافته است.

ریسک بالای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در ارز‌های دیجیتال

کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال گفت: ریسک سرمایه‌گذاری در حوزه ارز‌های دیجیتال در کوتاه مدت به منظور نوسان‌گیری بسیاری بالاست به طوری که در هفته‌های گذشته شاهد اُفت و خیز قیمت در این بخش بودیم، اما سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

بیشتر بخوانید: طرح تعیین نحوه فعالیت ارز‌های دیجیتالی در راه مجلس|ریزش ۳۳ هزار واحدی شاخص در هفته اخیر| ثبات نرخ دلار در بازار

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران مشترکان پرمصرف برق قیمت گوشی هزار واحدی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی

ایتنا - در حال حاضر تلفن‌های همراه نقش پررنگی در فعالیت‌های روزمره ما پیدا کرده‌اند و شاید بتوان گفت که به اصلی‌ترین ابزاری که روزانه از آن استفاده می‌کنیم، تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل این سوال همواره پیش می آید که چگونه گوشی را سریع شارژ کنیم ؟
در دنیای امروزی که استفاده از گوشی‌های موبایل بسیار رایج شده است، مشکل عدم دوام باتری و نیاز مکرر به شارژ گوشی موبایل برای کاربران اهمیت بسیاری دارد.

عادات شارژ گوشی یا تلفن همراه متفاوت است؛ برخی افراد، قبل از خواب گوشی را شارژ می‌کنند، برخی دیگر آن را در ماشین شارژ می‌کنند درحالی که بعضی‌ها تنها و در صورت لزوم آن را شارژ می‌کنند.

در این مطلب با استناد به گزارش «بتا نیوز»، به بررسی روش‌های شارژ سریع باتری گوشی موبایل پرداخته خواهد شد.

این روش‌‌ها به شما امکان می‌دهند در کمترین زمان ممکن و با کارایی بیشتر، باتری گوشی خود را شارژ کنید.

۱- بررسی دمای دستگاه؛ از شارژ کردن گوشی در دمای خیلی بالا یا خیلی پایین خودداری کنید

۲- استفاده از قابلیت Power Saving Mode (حالت صرفه‌ جویی در مصرف باتری) و عدم استفاده از گوشی موبایل در هنگام شارژ یا خاموش کردن گوشی در حین شارژ

۳- شارژر را به درستی در سوکت قرار دهید

۴- از شارژر دیواری استفاده کنید و از شارژ کردن باتری گوشی با استفاده از شارژرهای ماشینی یا به وسیله‌های دیگری مانند کامپیوتر خودداری کنید

۵- گوشی را در حالت پرواز قرار دهید

۶- از شارژر اصل و سالم استفاده کنید 

۷- از شارژرهای فست استفاده کنید؛ یک شارژر فست به شما کمک می‌کند تا باتری گوشی را در کمتر از دو ساعت به وضعیت شارژ کامل برسانید

۸- از پاوربانک اسفاده کنید؛ استفاده از پاوربانک می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را به صورت سریع شارژ کنید

دیگر خبرها

  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی