Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علی کریمی آخرین پیام خود پیش از انتخابات فدراسیون را منتشر کرد.
به گزارش آریا، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اسطوره فوتبال ایران، در آستانه برگزاری انتخابات، پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد که به شرح زیر است:
شفاف با مردم سرزمینم.
#دهم_اسفند_فوتبال_پاکم_آرزوست
#فوتبال_پاک
#فوتبال_پاکم_آرزوست
@mahdavikia_mehdi
@saeiddaghighi
@alipour_se7en
حالا امروز من به نمایندگی از تعداد زیادی از چهره های فوتبالی مقابل شما ایستاده ام، بدون لابی، بدون وعده توخالی و تنها با پشتوانه خدا و مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها وعده من به مجمع، این خواهد بود که از فوتبال کیسه ای برای خودم ندوزم، ریشه فساد را در فوتبال خشک و برای سربلندی تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران با تمام وجود تلاش کنم. آنهایی که از قبل تصمیم خود را گرفته اند که هیچ، آنهایی هم که اصلا من را قبول ندارند هم به کنار؛ اما از آنهایی که هنوز رای شان قطعی نیست تقاضا دارم از بین نامزدها به کسی رای دهید که فردا عملکردش شما را در مقابل افکار عمومی به چالش نکشد. صاحب اصلی فوتبال مردم هستند و جدای اعمال نفوذ غیرفوتبالی ها در لابی های انتخاباتی، امیدوارم هرکسی رئیس فدراسیون شد در اعتلای فوتبال این مملکت موثر باشد و از مجمع می خواهم هرکدام از این 4 گزینه صاحب اکثریت آرا شد، حل مشکلات فوتبال و تغییر در پرطرفدارترین ورزش کشور را از او بخواهید چون با شرایط کنونی و عدم پاسخگویی رئیس و هیات رئیسه، فوتبال ایران راهی به جز افول در پیش نخواهد داشت.
علی کریمی، 9 اسفند 1399
فردا (یک شنبه) مجمع فدراسیون فوتبال برگزار می شود تا رییس جدید فدراسیون فوتبال را انتخاب کند. علی کریمی، شهاب عزیزی خادم، مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی 4 کاندیدای انتخابات رییس فدراسیون هستند. علی کریمی و مصطفی آجورلو تنها کاندیداهای فوتبالی انتخابات فدراسیون فوتبال هستند، البته مصطفی آجورلو به دلیل سابقه مدیریت باشگاه های پاس و تراکتور در قیاس با گزینه های دیگر که از خانواده فوتبال نیستند، کاندیدایی فوتبالی محسوب می شود.
طبق برآوردهایی که از نظرات اعضای مجمع طی روزهای گذشته داشته ایم، علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال از پایین ترین شانس برخوردار است و رقابت اصلی بین گزینه های دیگر است. این بدان معنی است که  فوتبالی ترین کاندیدای انتخابات فدراسیون تقریبا چیزی حدود 10 رای تا 12 رای بین اعضای مجمع دارد. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که به تعبیر حیدر بهارند، عصاره های فوتبال ایران هستند، باید بدانند نباید علی کریمی به عنوان فوتبالی ترین کاندیدا در انتخابات فدراسیون فوتبال از رقابت اصلی کاملا خارج باشد و در بین 4 کاندیدا با اختلاف فاحشی آخر شود. این قضیه وجاهت مجمع را زیر سوال می برد.
مجمع اگر به علی کریمی رای ندهد وجاهت خودش را زیر سوال می برد در مقابل هم علی کریمی اگر از متخصص ها استفاده نکند عقلانیت خودش را زیر سوال می برد. نداشتن سابقه یکی از بهانه های اعضای مجمع و غیرفوتبالی ها برای رای ندادن به علی کریمی است اما این سابقه مدیریتی بالاخره باید از یک جایی آغاز شود تا پس از چند مدت فوتبال را همین فوتبالی هایی که سوابق خود را از امروز آغاز می کنند، اداره کنند. اصلا مگر علی کفاشیان اولین بار که وارد مدیریت ورزش شد، سابقه داشت؟ او فقط یک دونده ورزشی بود، مثل خیلی های دیگر که بالاخره یک روزی از یک جایی شروع کردند تا سرانجام باتجربه شدند. یکی از معضل های فوتبال ما این است که اداره آن به دست کسانی افتاده که دلسوز این فوتبال نیستند و اصلا شاید هدف به سایه بردن فوتبال را دارند.
علی کریمی اگر با بی مهری مجمع مواجه نمی شد، به راحتی می توانست با استفاده از افراد متخصص در فدراسیونش، فوتبال ایران را هدایت کند. شاید اعضای مجمع بگویند علی کریمی تا به امروز به آنها هیچ برنامه ای نداده اما انصافا آنها فردا طبق برنامه رای می دهند؟ یعنی فردا هر نامزدی که در مجمع برنامه بهتری ارائه کند، رای می آورد؟ انتخابات فدراسیون به ما ثابت می کند نحوه رای گیری انتخابات ما مشکل دارد و نباید توقع داشته باشیم مجمعی که خودش نخبه و فوتبالی نیست، گزینه ای فوتبالی را برای ریاست فدراسیون انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علی کریمی انتخابات فدراسیون انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال فوتبال ایران اعضای مجمع علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی