Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@03:01:59 GMT

هیوندای میسترا 2021؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید(+فیلم و عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۰۶۴

هیوندای میسترا 2021؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید(+فیلم و عکس)

‍‍‍‍‍‍

عصرایران-  میسترا محصولی از هیوندای است که در کلاس سدان کامپکت توسط هیوندای پکن تولید و عرضه می شود. این خودرو را می توان حد میانی الانترا و سوناتا در کاتالوگ محصولات کمپانی کره ای، محسوب کرد.

میسترا از سال 2013 تا کنون روی خط تولید قرار دارد و ممکن است در آینده برای حضور در سایر بازارها غیر از چین نیز در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل اول نسل اول نمای عقب فیس لیفت 2017 در نسل اول

به تازگی اطلاعاتی از نسل دوم میسترا با ظاهر جدید و مدل 2021 منتشر شده که تغییراتی را همراه خود دارد و کاملا بروز شده است. در نمای جلو طراحی چراغ های اصلی شبیه به کراس اوور کرتا و در نمای عقب چراغ های اصلی شبیه به سوناتا انتخاب شده اند.

نسخه تمام الکتریکی میسترا از باتری 56.5 کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی 181 اسب بخاری استفاده می کند. گشتاور نیز برابر با 310 نیوتن متر محاسبه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برد حرکتی این خودرو برابر با 520 کیلومتر اعلام شده که با فناوری شارژ سریع و ابزار مرتبط با آن طی 40 دقیقه ظرفیت آن از 30 به 80 درصد می رسد. در حالت شارژ معمولی، 9.5 ساعت برای شارژ کامل باتری زمان نیاز است.

نسخه غیر الکتریکی میسترا از پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی با 141 اسب بخار خروجی و گشتاور 176 نیوتن متر استفاده می کند همچنین یک نسخه توربوی 1.5 لیتری با 168 اسب بخار خروجی و گشتاور 253 نیوتن متر قابل سفارش است.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*بایون؛ ارزانترین کراس اوور هیوندای در اروپا معرفی خواهد شد (+عکس) *هیوندای سوناتا N لاین مدل 2021/ نسخه آتشین یک سدان محبوب کره ای (+عکس) *هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! (+عکس) *هیوندای آی20 مدل 2021 در تریم N لاین معرفی شد(+عکس) *هیوندای i30 جدید در تریم N لاین معرفی شد/ هاچ بک قدرتمند کره ای جذاب تر از همیشه! (+عکس) *توسان 2022؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید(+تصاویر) *کُنا N لاین مدل 2021/ کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد(+تصاویر) *هیوندای الانترا N مدل 2021/ نسخه پرفورمنس برای تجربه ای متفاوت با محصول پرفروش کره ای (+تصاویر) *معرفی برند جدید هیوندای/ آیونیک ویژه خودروهای الکتریکی با 3 محصول جدید (+فیلم و تصاویر) *سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! (+تصاویر) *هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا/ تریم جدید از محصول ناکام بازار ایران! (+تصاویر) *سانتافه 2021؛ از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه (+تصاویر) *هیوندای ولوستر N مدل 2020 معرفی شد/ آزمایش جعبه دنده DCT جدید(+تصاویر) *هیوندای الانترا 2021؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی(+تصاویر) *هیوندای آی30 مدل 2021/ سه مدل مختلف در فیس لیفت جدید(+تصاویر) *هیوندای آی20 مدل 2021؛ هاچ بک محبوب کره ای با تغییرات جدید(+فیلم و تصاویر) *معرفی هیوندای اکسنت 2020 / ویژگی هایی برای یک محصول اقتصادی (+تصاویر) *کُنا الکتریکی 2022؛ رونوشت فناورانه از کراس اوور کوچک کیا موتورز (+عکس) *معرفی هیوندای پالیسید 2020؛ غول 30 هزار دلاری کره ای! (+تصاویر) *8 محصول برتر هیوندای مدل 2019/ از سدان 15 هزار دلاری تا اسپرت خیابانی ارزان! (+تصاویر) *23 هزار دلار برای "کوچکترین" کراس اوور هیوندای (+تصاویر) *رونمایی از هیوندای توسان چینی! (+تصاویر) *هیوندای؛ از اولین "خودروی ملی" تا درخشش در فرانکفورت (+تصاویر) *بررسی ویژه هیوندای سوناتا مدل 2020 (+فیلم و تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003F2B

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کراس اوور مدل 2021 کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد امین دهقان در نشستی خبری با اشاره به بازار صادراتی روانکار، اظهار کرد: محصولات روانکار تاکنون به ۱۱ کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد، اظهار کرد: این مساله ۴۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشت و صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

به گفته وی با توجه به ظرفیت‌های صادراتی، در همکاری با گروه‌های دانش‌بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهی‌نامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران به عرضه محصول روغن موتور مگلوب شرکت نفت سپاهان به کشور امارات متحده عربی اشاره کرد و گفت: این محصول که با برخورداری از استاندارد روز اروپا برای خودروهای لوکس طراحی و تولید شده است، حضور نسبتاً موفقی در این بازار داشت و تلاش داریم امسال حضور خود را با قدرت بیشتری در این بازار ادامه دهیم.

دهقان از تولید روغن موتور سفارشی در این شرکت خبر داد و گفت: در قرارداد با شرکت ایران خودرو، هم‌اکنون روغن موتور ویژه موتور مورد نظر را تولید و به این خودروساز عرضه می‌کنیم.

وی با اشاره به ۱۵ برنامه در طرح توسعه، از تولید محصول گریس کلسیم برای نخستین بار خبر داد و افزود: ۹ محصول جدید در برنامه تولید بوده که سه مورد آن ویژه خودروهای سنگین و دیزل است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران با بیان اینکه پروژه F.R.W هم‌اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت با هدف افزایش کیفیت محصولات، امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه دوم TDAE تولید محصول Green RPO ضمن برخورداری از قابلیت ویژه صادراتی، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز می‌کند

کد خبر 6092333 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد