Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:23:05 GMT

اعضای شبکه اختلاس و فساد در جهرم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۰۷۸

اعضای شبکه اختلاس و فساد در جهرم دستگیر شدند

روابط عمومی سپاه فجر فارس شامگاه شنبه در مطلبی از قول سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی افزود: انهدام این شبکه فساد اقتصادی در راستای سالم سازی فضای ادارات و تسهیل خدمت به مردم بوده است.
وی گفت: اعضای این شبکه از منابع دولتی برای پیشبرد اهداف و منافع شخصی بهره برداری می کردند.
معاون روابط عمومی سپاه فجر استان فارس افزود: دو نفر از مدیران و کارشناسان این دستگاه دولتی و دو نفر از پیمانکاران طرف قرارداد این اداره توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه فجر دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با بیان اینکه ارتقای سلامت فرآیندهای اداری یکی از مطالبات مهم مردم است، گفت: عموم مردم می توانند گزارشات خود از شبکه های فساد در ادارات را به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه فجر اطلاع دهند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فساد اختلاس شیراز بازداشت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فساد اختلاس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فساد اختلاس شیراز بازداشت فارس اخبار کنکور سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت