Web Analytics Made Easy - Statcounter

 متأسفانه دولت چین برای رد این اتهامات، بیشتر لابی‌گری سیاسی می‌کند تا اینکه لااقل به یک هیأت از کشورهای دوست مسلمان اجازه بازدید و تحقیق از وضع ایغورها را بدهد.

 با تمامی احترامی که برای دولت چین قائل هستیم و با تأکید بر توسعه روابط تهران پکن، باید به دست‌اندرکاران سیاست خارجی و اطلاعاتی کشور هشدار دهیم که مواظب حضور چینی‌ها در ایران باشند؛ زیرا دولت چین تلاش می‌کند تا مأموران خود را زیر لوای کارگر یا کارشناس و بازرگان راهی مناطق مختلف دنیا کند و احتمال دارد حضور بیش از حد آنها در ایران، در مواردی به نفع منافع ملی ما نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، در افواه عمومی شایعات زیادی دال بر واگذاری بنادر و جزیره کیش یا قشم به چینی‌ها شکل گرفته که موجب سست شدن باور مردم نسبت به حاکمیت می‌شوند. ذکر این نکته لازم است که در پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ابتدا قرار بود چینی‌ها سرمایه‌گذاری کنند اما از آنجا که می‌خواستند سه هزار کارگر چینی را به بندر عباس گسیل کنند، با تقاضای آنها مخالفت و برایشان استدلال شد که هزاران مهندس و کارگر ایرانی به‌خوبی از عهده این کار بر می‌آیند؛ لیکن آنها پروژه و سرمایه‌گذاری را رها کردند.

اطلاعات

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!

 اطلاعات آنلاین نوشت: پیش از گسترش رسانه‌ها، روزنامه‌های کثیر الانتشار مهم‌ترین رسانه‌های کنکور در کشور بودند. یکی از روش‌های جذاب رسانه‌ها پس از پایان کنکور چاپ تست‌ها و پاسخ آن‌ها بود. مرور چند تست ادبیات از کنکور ریاضی نیم قرن پیش به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۷ تیر ۱۳۵۲ خالی از لطف نیست:

- کلیله و دمنه را چه کسی برای اولین بار به نظم درآورد؟

- کتاب حاوی از کیست؟

- سبک خراسانی در چه نوع شعری بیشتر سروده شده؟

- پسوند گاه در درمانگاه حالت زمانی دارد یا مکانی؟

- بیشترین موضوع کتاب‌های نوشته شده فارسی همزمان با حمله مغول چیست؟

دیگر خبرها

  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است