Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: محموله دوم واکسن اسپوتنیک پنج روسی که شامل ۷۸۰ دوز است وارد استان شد.

مریم کوشکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دومین محموله واکسن کرونا ویروس شامل ۷۸۰ دوز وارد لرستان شد و برای کادر درمانی بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، پرسنل بهداشت و درمان، مراکز غربالگری و نمونه‌گیری در مراکز درمانی اصلی کرونا در استان تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۴۰ دوز واکسن وارد استان شده است، اضافه کرد:  محموله اول واکسن کرونا ویروس شامل ۲۶۰ دوز بود که برای کادر درمانی بخش مراقبت‌های ویژه و بیماران کرونایی در مراکز درمانی اصلی کرونا در استان تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۵ دوز واکسن در خرم‌آباد تزریق شده است، ادامه داد: از امروز نیز توزیع واکسن‌های مذکور در شهرستان‌های استان انجام و تزریق آنها از فردا آغاز خواهد شد.

کوشکی بیان کرد: این واکسن در دو نوبت و به فاصله ۲۱ روز تزریق می‌شود و افرادی که قبلا به کرونا ویروس دچار شدند در حال حاضر نباید آن را تزریق کنند.

وی با تاکید براینکه تزریق واکسن کرونا ویروس برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است، یادآور شد: محموله بعدی واکسن که به استان وارد شود برای گروه‌های پرخطر مانند افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند تزریق خواهد شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود ۷۰ درصد افراد در استان واکسن را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی اسپوتنیک دانشگاه علوم پزشکی لرستان واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا کروناویروس محدودیت های کرونایی واکسن کووید 19 همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا لرستان ایسنا ايسنا کرونا ویروس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!