Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمدعلی شجاعی در نشست هماهنگی افتتاح فاز یک باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: تاکنون ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس هزینه شده است.

بیشتر بخوانید 

باغ موزه دفاع مقدس در دهه فجر افتتاح می‌شود

شجاعی با اشاره به آغاز اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان در سال ۹۶، افزود: با انسجام و هم افزایی اجزای حاکمیت در استان کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان پای کار آمده اند تا این پروژه در استان تکمیل شود تا بخشی از دین به شهدا و ایثارگران ادا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنیست محمد علی شجاعی در دی ماه پس از بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان از عزم جدی برای به بهره برداری رساندن این طرح تا پایان سال خبر داده بود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی باغ موزه باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌