Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@20:52:24 GMT

کشف دو جسد در النگدره | قربانیان گنج و عتیقه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۷۹۱

کشف دو جسد در النگدره | قربانیان گنج و عتیقه

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: شامگاه شنبه ۹ اسفند نیروهای امدادی و پلیس پیکر دو جوان را از ارتفاعات جنگلی گرگان به پایین دست منتقل کردند.

وی توضیح داد: چند جوان در جست‌و جوی گنج و عتیقه به ارتفاعات جنگل دوبرار گرگان رفته و یک گودال حفر کرده بودند و موتور برق و سایر تجهیزات هم نصب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروتی گفت: دو نفر از این گروه بر اثر گازگرفتگی فوت کردند و دوستان آنها به پلیس مراجعه می‌کنند و خبر مرگ آنها را اطلاع می‌دهند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: یگان‌های امدادی، پلیس، هلال احمر و منابع طبیعی به محل اعزام شدند و جسدها به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گفته وی علت قطعی مرگ در دست بررسی است و تحقیقات ادامه دارد.

کد خبر 587646 برچسب‌ها استان گلستان پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است