Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@20:38:03 GMT

مهاجم پرسپولیس بازی با سایپا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۲۳۳

مهاجم پرسپولیس بازی با سایپا را از دست داد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با سایپا غایب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس تهران دوشنبه هفته جاری در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان سایپا است. با وجود منفی شدن تست کرونای تمام اعضای این تیم، آرمان رمضانی که مدتی قبل مشکوک به این ویروس تشخیص داده شده بود در تمرین دیروز پرسپولیس هم غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دوره قرنطینه او به اتمام رسید و سومین تست این بازیکن هم منفی اعلام شد تا از امروز مشکلی برای حضور در تمرینات سرخ‌پوشان نداشته باشد. با این تفاسیر رمضانی تنها غایب پرسپولیس در بازی با شاگردان ابراهیم صادقی است و مقابل هم تیمی‌های سابق خود به زمین نمی‌رود. او در دیدار قبلی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان هم غایب بود.شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت ۱۷:۲۵ دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نارنجی‌پوشان پایتخت می‌روند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرمان رمضانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی

شاگردان تارتار به سختی از سد سایپا عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی میزبان سایپا بود که در پایان وقت‌های عادی این مسابقه، دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند، اما در وقت‌های اضافی شاگردان تارتار بالاخره از سد مقاوم شاگردان سرآسیایی عبور کردند و 2 بر یک پیروز شدند تا به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسند.

در این بازی محمد عمری (64 - از روی نقطه پنالتی) و حسین صادقی (118) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. تک گل سایپا را هم محمدحسین خسروی در دقیقه 69 وارد دروازه ملوان کرد.

مهرداد خسروی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به علیرضا ملکی و رضا فرجی بازیکنان سایپا کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور