Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امسال و با آغاز فصل سرما دو هزار و 170 قلم لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن در 4 مرحله میان مددجویان ساکن مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقلام ضروری شامل آبگرمکن و بخاری گازسوز است که در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است، افزود: با توجه به این شرایط آبگرمکن و بخاری گازسوز از مایحتاج ضروری مددجویان است.

ملک‌پور با اشاره به اینکه توزیع لوازم گرمایشی با اولویت مناطق محروم استان انجام می‌شود، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سه مرحله، یک هزار و 400 دستگاه بخاری گازسوز و 550 دستگاه آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم توزیع شده است.

وی گفت: همچنین در مرحله چهارم نیز 220 دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ملک پور توزیع لوازم ضروری چهارمحال و بختیاری بخاری گازسوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد