Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:45:11 GMT

برنامه سازگاری با کم آبی استان اردبیل تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۲۷۸

برنامه سازگاری با کم آبی استان اردبیل تصویب شد

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل از بررسی و تصویب برنامه سازگاری با کم آبی استان اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اکبر بهنامجو ضمن قدردانی از برنامه ارائه شده و اقدامات وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در خدمت رسانی در بخشهای مختلف در استان، تامین آب برای صنعت و خدمات استان از محل آب زیرزمینی صرفه جویی شده را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه سازگاری با کم آبی استان اردبیل بررسی و تصویب شد در ادامه بررسی برنامه استان‌ها، برنامه سازگاری با کم آبی استان اردبیل در بیست و سومین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با حضور وزیر نیرو و استاندار اردبیل، بررسی و تصویب شد.

در این جلسه دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و مسئول کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، اهداف و رویکرد کارگروه را تبیین و تدوین برنامه مناسب در استان اردبیل را ارزشمند خواند.

آنچه در کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی گذشت/ از رهاسازی آب در اردیبهشت تا تامین مالی خسارت کشاورزان غرب و شرقتأکید فرماندار سمنان بر تسریع در تکمیل سد فینسک/ کم‌آبی مانعی بزرگ بر سر راه توسعه اقتصادی استجزئیات نوزدهمین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی/ تصویب یک برنامه جدید در بخش آب

نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم آبی ‌، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، مشاور عالی استاندار و مدیران عامل شرکت های آب منطقه‌ای استان اردبیل و آب و فاضلاب استان و شرکت شهرکهای صنعتی و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و مدیران کل و یا نمایندگان سازمان هواشناسی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگروه ملی سازگاری با کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان