Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:53:02 GMT

تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی استان سمنان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۵۱۹

تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی استان سمنان کلید خورد

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با اجرای بازدیدهای میدانی با همکاری محققان دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت زغالسنگ البرز شرقی، تهیه نقشه‌های زمین شناسی منطقه ترود استان سمنان را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، در راستای سیاست‌های همکاری‌های چندجانبه میان صنعت، معدن و دانشگاه و با توجه به شروع فرآیند تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی در شمال منطقه "ترود" با مقیاس یک‌پنجاه‌هزارم در استان سمنان، با حضور سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت زغالسنگ البرز شرقی در نشستی علمی، بازدید میدانی و کارگاه آموزشی مشترک توسط اکیپ کارشناسان تهیه نقشه این سازمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست و بازدیدهای میدانی با همراهی مهندس رضا سلامتی مدیرکل دفتر زمین‌شناسی منطقه‌ای، دکتر صادقیان استاد گروه زمین‌شناسی دانشگاه صنعتی شاهرود و مهندس رضایی منتخب کارشناسان شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی برگزار شد و چگونگی تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی آبکاره و چاه‌فراخ در منطقه ترود، مورد بررسی و به بحث و تبادل نظر تخصصی قرار گرفت.

بر اساس اعلام سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، این بازدید مشترک میدانی با هدف آموزش فن تهیه نقشه زمین‌شناسی در مقیاس یک‌پنجاه‌هزارم از طرف سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و استفاده متقابل از توان علمی آکادمیک دانشگاه و تجارب بخش معدن و صنعت انجام گرفته  و ادامه این همکاری‌ها با دانشگاه‌های مرتبط و بخش معدن در سراسر ایران، در برنامه پنج سال آینده این مدیریت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان زمین شناسی سمنان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تهیه نقشه های زمین شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

کد خبر 6089316

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۳ مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده (+عکس)
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد