Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویی دانشگاه های افسری ارتش مزین به نام سرلشکر شهید حسن آبشناسان صبح امروزبرگزار شد.

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین به نام امیر سرلشکر شهید حسن آبشناسان صبح امروز یکشنبه ١٠ اسفندماه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارتش و جمعی از فرماندهان و دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نهاجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات به ترتیب تیم های دانشگاه علوم و فنون فارابی، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش، دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش و دانشگاه علوم پزشکی ارتش رتبه های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه های افسری ارتش دانشگاه علوم و فنون امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارائه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.


رئیس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود