Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:34:00 GMT

پلمپ ۲۲ باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۷۷۱

پلمپ ۲۲ باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از پلمپ ۲۲ باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و گفت: این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کُردتودی، تورج سلطنت پوری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: برخی از مشاغل در سطح شهر وجود دارد که می توانند برای سلامت شهروندان خطرآفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلطنت پوری عنوان کرد: ازعمده مشاغلی که در مناطق مسکونی می تواند خطرآفرین باشد مغازه سیلندر پرکنی است.

وی بیان کرد: با توجه به غیراستاندارد، غیرقانونی و خطرساز بودن واحدهای سیلندر پرکنی و انبار کپسول در سطح شهر و نواحی منفصل شهری براساس بند۲۰ماده ۵۵ قانون شهرداریها؛ واحدهای غیرمجاز فعال سیلندر پرکنی باید پلمپ شوند.

وی در همین راستا از پلمپ ۲۲ واحد مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می کردند که پس از شناسایی  تمامی این مغازه ها در سطح شهر و نواحی منصل شهری پلمپ شدند.

سلطنت پوری تاکید کرد: برای واحدهای سیلندر پرکنی به هیچ عنوان مجوز صادر نخواهد شد و فعالیت این مغازه غیرمجاز و غیرقانونی است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج تصریح کرد: در صورت فعالیت این واحدهای غیرمجاز با متخلفان برخورد قانونی شده و واحد غیرمجاز نیز پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدی ابوالحسنی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.وی با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان داروها و مکمل‌ها را از عطاری ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمپ ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

کد خبر 6086011

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند