Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قرار است از دقایقی دیگر در سالن اجلاس سران برگزار شود. 

* علی کریمی و کیومرث هاشمی دو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در فاصله دو صندلی با یکدیگر قرار گرفته و برای دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

* فرهاد حمیداوی که مدتها در محافل فوتبالی حضور پیدا نمی‌کرد، در مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون فوتبال رؤیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* حیدر بهاروند که پیش‌بینی می‌شد در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد و نام او در واپسین روزها از فهرست کاندیدای ریاست خارج شد، در مجمع امروز فدراسیون فوتبال حضور دارد و برای دقایقی با محمود اسلامیان به گفت‌وگو پرداخت. 

* مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در مجمع با کیومرث هاشمی و علی کریمی برخورد گرمی داشت. همچنین محمود اسلامیان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به محض دیدن علی کریمی به سمت وی رفت و با او خوش و بش کرد. 

* مصطفی آجرلو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بعد از خوش و بش را کیومرث هاشمی و علی کریمی روی صندلی خود مستقر شد.

* جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس در مجمع حاضر شده و با سایر حاضرین به خوش و بش پرداختند.

* احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران در حاشیه مجمع امروز با محمدرضا ساکت مدیرعامل کنونی سپاهان به خوش و بش پرداخت. حاج‌صفی همچنین نزد اسکوچیچ رفت و برای دقایقی با سرمربی تیم ملی و مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم‌های ملی گفت‌وگو کرد. 

* شهاب عزیزی خادم بعد از ورود به ساختمان محل برگزاری مجمع، با علی کریمی، کیومرث هاشمی و مصطفی آجرلو خوش و بش کرد. 

* ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس با محمدرضا ساکت به خوش و بش پرداخت. 

* احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی قبل از شروع مراسم نزد علی کریمی رفت و با کاپیتان اسبق تیم ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کریمی ورزشی مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کیومرث هاشمی علی کریمی خوش و بش تیم ملی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی