Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علی عباسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران خصوص تصویب بودجه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین اظهار کرد: بودجه سال ۱۴٠٠ نسبت به سال جاری دارای تغییر و تحولاتی بوده و در آن حمایت‌های ویژه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همچنین کمک به زیرساخت و سایر تیم‌های حرفه‌ای شهرستان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت:در دیگر قسمت بودجه سازمان مبلغ ۳ میلیارد تومان برای سایر ورزش‌های شهرستان و تیم‌های حرفه‌ای و ورزش همگانی و محله‌ای در نظر گرفته شده و ۲ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان نیز برای برای حفظ و نگهداری و احداث اماکن فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در ادامه تصریح کرد: با توجه به هواداران پرشمار تیم‌های ورزشی به ویژه والیبال همچنین کمک به تیم‌های پایه تیم های مبلغ ۵ میلیارد و ۷٠٠ میلیون تومان برای آن در نظرگرفته شده و هر سه تیم شهرداری ورامین در سال آینده در لیگ برتر حضور می‌یابند. 

عباسی اضافه کرد:  امیدواریم در سال ۱۴٠٠ با کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و کنترل این بیماری شاهد حضور هواداران در سالن‌های والیبال همچنین مردم در برنامه‌های فرهنگی شهر ورامین باشیم.

وی عنوان کرد: بودجه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با بخش‌های مختلف حمایت از زیرساخت، حضور تیم‌های حرفه‌ای ورامین در لیگ و بخش ویژه حمایت از سایر تیم‌ها و ورزش‌ها و تیم‌های پایه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴٠٠ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین دیده شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: علی عباسی ورزشی شهرداری ورامین سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم