Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی از صبر و بصیرت مردم استان سیستان و بلوچستان در پی حادثه اخیر در شهرستان سراوان تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهدان،  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی از صبر و بصیرت مردم استان سیستان و بلوچستان در پی حادثه اخیر در شهرستان سراوان تقدیر کرد و اظهار داشت: با سلام و احترام به مردم با ایمان استان سیستان و بلوچستان، مردمانی که در اوج حوادث و فتنه‌های سال‌های گذشته، اهل صبر و بصیرت بوده‌اند و پرچم حقیقت را پیشانی راه خویش قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید: چنانکه می‌دانید در هفته گذشته، حادثه‌ای در مرز سراوان رخ داد و در این میان رسانه‌های معاند تلاش داشتند تا با فرافکنی، دروغ‌پردازی و جهت‌دهی مغرضانه به اصل واقعیت، زمینه‌ساز ناامنی و آشوب شوند. آنها با مَکر خویش می‌خواستند تا اهل ایمان را به محاسبه غلط بکشانند؛ اما غافل از آنکه به حکمت خداوند، مَکر شیطان بر مؤمنان با اخلاص تسلط نخواهد یافت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این پیام افزود: شما در این حادثه هم، با فطرت زلال و الهی خود، مَکر شیطان را بر زمین زدید و حقیقت آنچنان که بود بر همگان آشکار گشت. باید شکرگزار این صبر و بصیرت بود و به حُکم ادب و اخلاق از همه مردم، نخبگان و مسئولین کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ورود سازمان قضایی نیروهای مسلح به درگیری‌های سراوان / پیگیری حمله اشرار به پاسگاه کورینمعترضان به‌ ‌پاسگاه سرجنگل در حمایت گروهک‌های معاند نظام بودند / افراد مسلح ناآرامی‌های سراوان شناسایی شد‌نداستاندار سیستان و بلوچستان: رسانه‌های معاند حوادث سراوان را طوری نشان دادند که انگار ‌قتل عام ‌اتفاق افتاده است‌

وی تصریح کرد: عزیزان من؛ پیشرفت این استان در ابعاد فکری، علمی، رفاهی و معنوی، مشروط به وجود امنیت پایدار است. اگر آحاد مردم استان به امنیت روانی و جسمی یکدیگر متعهد نباشند، هیچگاه پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: از مهمترین لوازم تحقق امنیت پایدار، مسئولیت پذیری ما نسبت به رشد یکدیگر، انسجام اجتماعی، امید به آینده، مقابله با نفوذ دشمن و پایبندی به قانون است. در این میان؛ بر اساس قانون، قوای نظامی جامعه باید از یکسو با قانون شکنان برخورد کنند و از طرفی دیگر باید حرکت دشمن را در موضوعات مختلف به بن بست بکشانند. انجام صادقانه و بی نقص این دو وظیفه حیاتی و مهم، زیر ساخت کار، تلاش و پیشرفت و با اطمینان، با نشاط و امیدوار را در استان فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان صبر و بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: تشکیل سپاه، به عنوان نهاد مولود انقلاب که خلوص انقلابی و معنویت بسیار بالایی دارد، موجب افتخار است.

وی افزود: نهاد سپاه پاسداران  نقش پر رنگی در موفقیت‌ها و عزت کشور دارد و مایه غرور ایرانی است.

او افزود: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

سپس فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاهی که امروز در درون و خارج از این مرز بوم افتخار آفرین شده همان سپاه امام حسین (ع) است که با تعداد کم و اراده‌ای قوی در مقابل لشکریان گسترده ظلم ایستاد.


سرهنگ محسن نسب امیری افزود: سپاه متعلق به جهان اسلام و موظف به انجام وظیفه در این مسیر است

او اظهار داشت: عملیات وعده صادق در ابعاد گسترده‌ای بنیان جمهوری اسلامی را تقویت کرد و از همه مهم‌تر وحدت و اتحاد درونی را به همراه داشت.

وی تاثیرات این عملیات را چند بعدی از جمله  اجتماعی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق در عرصه بین المللی برای کشور ما تاریخ ساز  و در دراز مدت ثمره آن برای همگی تبیین و نمایان خواهد شد.

سرهنگ نسب امیری توقع از دانشگاهیان در جنوب کرمان را تبیین دقیق ابعاد عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: نگذارید با روایت‌های دروغین طعم شیرین عملیات وعده صادق به کام مردم تلخ شود.

فرمانده سپاه جیرفت در پایان  به طور ویژه از برگزار کنندگان یادواره شهدای دانشجوی جیرفت و شهدای گمنام دانشگاه که بار معنوی بسیار بالایی داشت تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی