Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@15:05:54 GMT

چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۵۹۴

چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران با اشاره به نحوه تشکیل ارکان این کنفرانس اظهار کرد: دبیران علمی این کنفرانس از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ویندزور (Windsor) کانادا هستند و اعضای کمیته علمی را ۱۱ نفر از هفت کشور دنیا و هفت نفر از دانشگاه‌های مختلف ایران تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فرشی در خصوص دریافت و داوری مقاله‌های این دوره از کنفراس هندسه محاسباتی ایران افزود: در مجموع ۱۷ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد با داوری هر مقاله از سوی حداقل سه نفر از اعضای کمیته علمی، در نهایت ۱۱ مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد. مجموع نویسندگان مقالات تأیید شده ۲۲ نفر از ایران، هفت نفر از کانادا، سه نفر از آمریکا، یک نفر از سوئد و یک نفر از هند است.

به گفته وی در این کنفرانس ۱۲۰ نفر از ۱۰ ملیت ثبت نام کردند که ۳۴ نفر از آنان از خارج از کشور و بقیه از دانشگاه‌های مختلف ایران بودند.

فرشی اضافه کرد: سخنران مدعو این کنفرانس پروفسور آنیل ماهشواری (Anil Maheshwari) از دانشگاه کارلتون کانادا بود و ۱۱۰ نفر به صورت آنلاین در این کنفرانس به میزبانی دانشگاه یزد شرکت کردند که به طور میانگین حدود ۴۰ نفر در جلسه‌های ارائه مقاله‌ها حضور داشتند.

کد خبر 587716 برچسب‌ها استان یزد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود