Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آنیتا مظفری معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۵ کتاب‌فروشی استان بوشهر در طرح پاییزه کتاب امسال حضور داشتند که بیش از سه میلیارد ریال کتاب به فروش رفت.

او با اشاره به حضور ۱۳ کتاب‌فروشی استان بوشهر در طرح زمستانه کتاب عنوان کرد: شش کتاب‌فروشی در بوشهر و هفت مرکز دیگر در شهرستان‌های استان در این طرح مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: تخفیف ۲۵ درصدی به خریداران از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح زمستانه کتاب است.

مظفری با اشاره به اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است ادامه داد: این طرح از ۹ اسفند آغاز شده و خریداران می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو طرح، کتاب‌ها را با یارانه ۲۵ درصدی دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه هر فرد می‌تواند با ارائه کد ملی خود، از یارانه‌ای که از طریق کتاب‌فروشی‌ها به افراد داده شده‌است، استفاده کند ادامه داد: مبلغ یارانه خرید کتاب یک ماه پس از اتمام طرح به کتاب‌فروش‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب فروشی طرح زمستانه فروش کتاب کتاب خوانی استان بوشهر کتاب فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم