Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:51:37 GMT

پذیرش مهمان از خوزستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۲۱۴

پذیرش مهمان از خوزستان ممنوع شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حداقل تا دو هفته آینده برگزاری هرگونه تجمع، همایش، سیمنار، مراسمات عروسی و عزا، جشنواره، نمایشگاه و جلسات با جمعیت بیش از ۳۰ نفر در چهارمحال و بختیاری ممنوع است، همچنین مردم، ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها از پذیرش مهمان از استان‌ خوزستان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی ۱۰ اسفندماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اثبات ورود کرونای انگلیسی به استان، اظهار کرد: این مسئله نگرانی در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس را افزایش می‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مبادی ورودی به استان باید با شدت بیش‌تری کنترل شود، این کنترل‌های در شهرستان‌های هم‌ مرز با خوزستان توسط فرمانداران شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و لردگان با جدیت بیش‌تری دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه جرایم رانندگی در حال حاضر بازدارندگی لازم را برای اعمال محدودیت‌های تردد ندارد، گفت: پیشنهاد شود این اختیار به استان برای افزایش جرایم داده شود.

عباسی خاطرنشان کرد: حداقل تا دو هفته آینده برگزاری هرگونه تجمع، همایش، سیمنار، مراسمات عروسی و عزا، جشنواره، نمایشگاه و جلسات با جمعیت بیش از ۳۰ نفر در چهارمحال و بختیاری ممنوع است، همچنین مردم، ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها از پذیرش مهمان از استان‌ خوزستان خودداری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم باید از ورود کرونای انگلیسی به استان از طریق رسانه‌ها، صدا و سیما، فضای مجازی و ... اطلاع پیدا کنند، گفت: نیاز است یک پیامک برای تمامی ساکنان استان با مضمون هشدار دهنده ارسال شود.

وی یادآور شد: هنوز تصمیمی برای تعطیلی بازار چهارمحال و بختیاری اتخاذ نشده است، اما اگر به‌علت مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی وضعیت رنگ شهرستان‌های استان تغییر رنگ پیدا کند، در آن زمان اعمال محدودیت از طریق ستاد ملی پیگیری می‌شود، بنابراین نیاز است که صنوف برای ادامه کسب و کار در ایام منتهی به سال نو پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت دنبال کنند.

عباسی در خصوص نحوه فعالیت ادارات در شرایط زرد کرونایی، توضیح داد: مدیران پرسنل خود را تا دو سوم کاهش دهند و یک سوم را به مرخصی و دورکاری بفرستند، دستگاه‌های خدمات‌رسان از مصوبه مثتثنی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اگر مدیری پروتکل‌های بهداشتی را در محل کار جدی نگیرد، این مدیر به تخلفات اداری معرفی می‌شود و جرایم برای این مدیر تا انفصال از خدمت نیز پیش‌بینی شده است، بنابراین در نظارت از دستگاه‌های اجرایی مسامحه صورت نگیرد، تیمی برای بازرسی از ادارات در هفته جاری تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت بر بازار تشدید شود، عنوان کرد: اگر صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند و سلامت مردم را به‌خطر بیندازد این واحد پلمب شود، بازرسی‌ها تشدید شود، از نیروهای بسیج نیز برای کنترل تردد و نظارت‌ها می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کرونای انگلیسی محدودیت های کرونایی استاندار چهارمحال و بختیاری پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی