Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@07:04:19 GMT

نشست علمی تبیین و تحدید اصول دین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۳۲۴

نشست علمی تبیین و تحدید اصول دین برگزار می‌شود

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های علمی مصباح معرفت با عنوان «تبیین و تحدید اصول دین» با ارائه حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین فاریاب و دبیری علمی دکتر حمید امیرچقماقی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه و با همکاری موسسه امام خمینی(ره) و برخی موسسات علمی و فرهنگی کشور، سلسله نشست‌های علمی مصباح معرفت (تبیین اندیشه‌های الهیاتی آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو چهارمین نشست از سلسله نشست‌های علمی مصباح معرفت با عنوان «تبیین و تحدید اصول دین» با ارائه حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین فاریاب و دبیری علمی دکتر حمید امیرچقماقی برگزار خواهد شد.

 

 

نشست علمی با عنوان «تبیین و تحدید اصول دین» روز چهارشنبه مورخ ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۰:۰۰ به صورت مجازی و تحت نرم‌افزار ادوبی کانکت برگزار می‌شود.

برای حضور در این سلسله نشست‌ها اینجا کلیک کنید.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: علوم انسانی اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نشست علمی برگزار می شود سلسله نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرهنگستان علوم، دکتر جواد فیض عضو پیوسته فرهنگستان علوم و استاد ممتاز دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، چهار افتخار علمی بین‌المللی به شرح زیر کسب کرد:

کسب رتبه بین‌المللی ۱۸۵۹ در بین دانشمندان جهان و رتبه نهم ایران

دکتر جواد فیض رتبه نهم ایران و رتبه ۱۸۵۹ جهان را در بین استادان رشته مهندسی برق و الکترونیک کسب کرده است. براساس نامه تبریک مرجع بین‌المللی research.com خطاب به دکتر فیض، ایشان به عنوان یکی از چهره‌های تأثیرگذار در حوزه مهندسی برق و الکترونیک در سال ۲۰۲۴ معرفی شده‌ است.

انتخاب به عنوان Editor در IEEE

براساس اعلام رسمی انجمن مهندسین برق و الکترونیک IEEE، دکتر جواد فیض از سال ۲۰۲۴ به عنوان یکی از Editor های مجله Transactions on Energy Conversion انتخاب شده است.

قرار گرفتن در فهرست پر ارجاع‌ترین مقاله

براساس اعلام ناشر بین‌المللی وایلی (Wiley)، در فاصله زمانی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ مقاله دکتر جواد فیض پر ارجاع‌ترین مقاله (Top Cited Article) در مجله IET ELECTRIC POWER APPLICATIONS بوده است.

پرخواننده‌ترین مقالات در هفته‌های متمادی

براساس نمودار مقالات خوانده شده دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، که هر هفته توسط ResearchGate در Yahoo اعلام می‌شود، از سال ۲۰۲۱ تاکنون مقالات دکتر جواد فیض پرخواننده‌ترین مقالات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی بوده است. حداکثر مقالات خوانده شده مربوط به هفته اول مارس ۲۰۲۱ است.

کد خبر 6097285

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر