Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق رزمندگان معسر سال آینده به ۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: در راستای لزوم افزایش حقوق رزمندگان معسر برنامه‌ریزی شده تا حقوق این قشر سال آینده دو برابر افزایش یابد و به همین منظور دولت مکلف شده تا مبلغ دو میلیون و 700 هزار تومان از سال آینده برای رزمندگان معسر در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به عدم تحقق اجرای این طرح برای امسال خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر حقوق رزمندگان معسر دو میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شده در حالی که اخیراً کم‌تر از یک میلیون تومانی دریافتی به رزمندگان ارائه می‌شد که رسیدگی به این موضوع و حل و فصل آن بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

اسماعیلی ادامه داد: در حالی که افزایش حقوق باید محقق می‌شد اما تاکنون در راستای اجرای این قانون اقدام مناسبی انجام نیافته و حدأقل حقوق به رزمندگان معسر پرداخت شده در حالی که باید افزایش 25 درصدی داشته باشد که به همین منظور نیاز است برای سال آینده در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

رتبه‌بندی معلمان در بهار 1400/ افزایش حقوق نیروهای خدماتی در حال پیگیری استپیگیری برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی مدارستاکید کمیسیون انرژی مجلس بر اصلاح نظام افزایش حقوق‌ها

وی بیان کرد: اجرای این مصوبه به صورت کامل شدنی است و نیاز به برنامه‌ریزی‌های اساسی دارد که در لایحه بودجه 1400 باید پرداخته شود که بدون شک در رفع مشکلات رزمندگان معسر می‌تواند نقش شایانی ایفا کند و برای بهبود وضعیت زندگی آنان تا حدودی تأثیرگذار باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی شده تا در راستای خدمات‌رسانی به رزمندگان معسر از تمام ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرده و برای رسیدن به اهداف مورد نظر مجلس در کنار دولت ایفای نقش کرده و با رسیدگی به وضعیت اقتصادی تمامی اقشار جامعه رضایت آنان را فراهم کند.

انتهای پیام/140/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حقوق رزمندگان معسر افزایش حقوق سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد