Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و پیرو جلساتی با معاونان وزارت بهداشت و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی به ‌ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، تجهیزات درمانی مناسبی برای خدمت رسانی بهینه به مردم کهگیلویه تامین شده است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین ارتباط و با توجه به نیاز شهرستان و درخواست‌های مردم دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس به بیمارستان امام خمینی«ره» تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد بیان داشت: ارزش اعتباری این دستگاه حدود 8 میلیارد تومان است که یکی از پیشرفت ترین دستگاه سی تی اسکن می باشد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به بیماری کرونا دستگاه سی.تی.اسکن مناسب یک امر حیاتی برای بیمارستان دهدشت است.

 

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جاروب های صنعتی پیاده‌رویی خبر داد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: در راستای تقویت تجهیزات خدمات شهری شهرداری و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان، به تازگی سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده‌رویی ویژه سازمان مدیریت پسماند و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، برای نظافت آسان پیاده روهای سطح شهر خریداری شده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه شهری و انجام رفت و روب و نظافت پیاده روها بخصوص در مرکز شهر اراک، سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده رویی با اعتبار خرید بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، به تجهیزات خدمات شهری شهرداری اضافه شده است.

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جارو بهای صنعتی پیاده رویی خبر داد و گفت: استفاده از جارو بهای صنعتی پیاده رویی روشی نوین و ایده آل برای نظافت این مکان‌های شهری به حساب می‌آید.

محمودی افزود: این دستگاه با قابلیت مکش انواع آلودگی‌های ریز و درشت سطح بالایی از کیفیت نظافت محیط‌های شهری را تضمین می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت سیستم خدمات شهری شهرداری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان گفت: با خرید و تهیه این سه دستگاه جاروب، ضمن حفاظت از سلامتی هرچه بیشتر کارگران شریف مجموعه شهرداری، کیفیت و سرعت نظافت سطح شهر افزایش خواهد یافت که در نتیجه شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر همشهریان خواهیم بود.

کد خبر 751805

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است