Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:39:15 GMT

نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۷۶۶

نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی‌شود

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با توجه به احتمال شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا نمایشگاه بهاره امسال در قزوین برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط ویژه کرونایی از هر تصمیم و اقدامات ارگان ها و سازمان هایی که منجر به تجمع مردمی شود با جدیت جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و نیز کمک به رونق کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، فروش فوق‌العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره می‌شود.

حبیبی رعایت حال مردم توسط اصناف را در این ایام ضروری دانست و تصریح کرد: از اصناف و بازاریان انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و در شرایطی که نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد در روزهای پایانی سال رعایت حال مردم را مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: دست‌فروش‌ها با طرح مشترک شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران، در ایام نوروز ساماندهی می‌شوند همچنین در این ایام فعالیت کسبه و اصناف تا  ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین