Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری بار دیگر انتشار نقل قول بی‌پایه و اساس از رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بشدت تکذیب کرد و اصرار مخالفین دولت بر تکرار این دروغ و حتی تحلیل پیرامون آن را تداوم حمله به دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری بار دیگر انتشار نقل قول بی‌پایه و اساس از رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بشدت تکذیب کرد و اصرار مخالفین دولت بر تکرار این دروغ و حتی تحلیل پیرامون آن را تداوم حمله به دولت و تحت تاثیر قراردادن آرامش نسبی بازار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری خاطرنشان می کند: با وجود نظر صریح ایشان در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها در این خصوص و تکذیب سریع این نقل و قول بی‌اساس، همچنان عده ای از رسانه های داخلی و خارجی که از آنان بارها در کلام رئیس جمهور با عنوان تبرئه کنندگان ترامپ و تحریم کنندگان ملت ایران خوانده شده اند، می کوشند در تداوم سیاست های پیشین خود و به رغم شکست مفتضحانه ترامپ، نقش تروریسم اقتصادی او را پنهان و دولت را در پیشگاه مردم مقصر تلقی کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از رسانه‌های مخالف نظام در خارج از کشور با توجه به رویه سیاسی آنها توقعی نیست اما مردم از کسانی که ادعای تلاش برای دفاع از حقوق ملت ایران دارند و استکبار ستیزی را سرلوحه شعارهایشان قرار داده اند، انتظار ندارد که به دلیل انتخابات ۱۴۰۰ و سرپوش گذاشتن بر خطاهای فاحش همفکرانشان دولت را اینگونه متهم به اخلال در اقتصاد کرده و تحریم وفشار حداکثری آمریکا را تطهیر کنند.

روابط عمومی دفتر ریاست جمهور با بیان اینکه "بی تردید عملکرد عده‌ای قلیل از این رسانه‌های جناحی برای آگاهان سیاسی کاملاً قابل درک است که با توجه به عدم موفقیت در فضای سیاسی کشور، تلاش کنند با پروژه سازی،عملکرد ضعیف کنش های خود را توجیه کنند"، افزوده است: باز هم تاکید می شود این نقل و قول از رئیس دفتر رئیس جهور با توجه به تبیین دیدگاه های چند باره ایشان درباره اقتصاد و سیاست‌های اقتصادی کاملاً کذب بوده و پافشاری بر تبلیغ یک موضوع نادرست و نادیده گرفتن تکذیبیه‌ها خلاف اخلاق و مضر برای اقتصاد کشور است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ریاست جمهوری اطلاعیه نهاد ریاست جمهوری روابط عمومی دفتر ریاست جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی