Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:05:06 GMT

کریمی: امیدوارم گزینه منتخب کارهای اساسی انجام دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۹۴۷۹

کریمی: امیدوارم گزینه منتخب کارهای اساسی انجام دهد

‍‍‍‍‍‍

علی کریمی پس از برگزاری دور اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و در شرایطی که 9 رأی به دست آورد، سالن اجلاس سران را ترک کرد.

به گزارش مشرق، علی کریمی بعد از ناکامی در انتخابات رییس فدراسیون فوتبال در بین خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اول هم مشخص بود و 9 نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشحالم از این بابت که وقتی در انتخابات شرکت کردم، تمام بینندگان در سرتاسر کشور و جهان متوجه شدند 9 نفر در فوتبال ایران حضور دارند که دوست دارند این فوتبال تغییر کند. رأی تمام اعضای مجمع قابل احترام است و هر کسی حق رأی دارد. طبیعی است اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رای می‌دادم.

کریمی تصریح کرد: امیدوارم طرف پیش وجدان خود خیالش راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشد. مشخص نیست 9 نفری که به من رأی دادند چه کسانی بودند اما خودتان دیدید چه اتفاقی افتاد.

وی در باره اینکه این انتخابات مهندسی شده بود،‌ گفت: نمی‌دانم، ولی باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در باره اینکه آیا حاضر است به عنوان مربی به فوتبال بازگردد گفت: نیازی به من نیست طبیعتا اگر نیاز باشد این کار را انجام می‌دهم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟

 

تابناک _ با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

 بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

به نوشته ایسنا و برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف