Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:05:50 GMT

حاشیه در تمرین استقلال/ مظاهری جمع آبی‌ها را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۹۷۱۱

حاشیه در تمرین استقلال/ مظاهری جمع آبی‌ها را ترک کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در اواسط تمرین امروز (یک‌شنبه) استقلال به علت بروز حواشی در تمرین، جمع آبی‌ها را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، تمرین روز یک‌شنبه تیم فوتبال استقلال  با صحبت‌های محمود فکری آغاز شد. در این جلسه تمرینی عرفان گل‌محمدی اولین حضورش را در جمع آبی‌ها تجربه کرد.

در اواسط این تمرین، رشید مظاهری به علت بروز حواشی میان او و کادر فنی، جمع آبی‌پوشان را ترک کرد البته این بازیکن اعلام کرد که به علت مصدومیت قادر به ادامه تمرین نیست و از تمرین تیم خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد رشید مظاهری با برخی از اعضای کادر فنی به اختلاف افتاده است و باید دید این اختلافات به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران رشید مظاهری جمع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)