Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار فشار ضعیف به طول ۱۴ هزار متر، اجرای شبکه رینگ به طول یک هزار و ۸۰۰ متر، اصلاح و تعویض ۳۵ اصله پایه های فشار ضعیف و فشار متوسط، نصب یک دستگاه" سکسیونر" (کلید فشار قوی) از جمله پروژه های برق مازندران بود که افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران هدف از پروزه های افتتاحی امروز را کاهش هزینه شبکه و همچنین خدمات با کیفیت به مشتریان دانست و گفت: مشترکین مهم ترین رکن شبکه توزیع به عنوان مصرف کننده هستند و رضایت آنان می تواند تقویت صنعت برق را نیز به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرامرز سپری حوادث طبیعی ، سرقت ، هدر رفت و مشکلاتی از این دست را به عنوان مهم ترین دغدغه حوزه توزیع برق برشمرد و افزود : دولت و وزارت نیرو در این زمینه سرمایه گذاری خوبی برای استان مازندران انجام داده است و در حال حاضر مازندران یکی از استان های نخست کشور در کنترل و مدیریت هدر رفت برق است.

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری هم در این آیین نامگذاری پروژه ها و موسسات به نام شهدا را باعث سنگین تر شدن مسولیت متولیان این امور دانست و گفت افزود: سلامت، صداقت و امانت در کار از مهمترین ویژگی های شهداست و باید این ارزش ها در نهادها و دستگاه ها پررنگ شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی افزود : شهدا مظهر وفا، صداقت، امانت، پاکی و راستی هستند و همه نهادها و دستگاه ها بخصوص آنهایی که برنامه هایشان با نام شهدا مزین است باید جریان انقلاب در آنها قوی و پررنگ باشد.

وی گفت : انقلاب ما ۲۳۰ هزار شهید داده است که تک تک آنها به گردن ما حق دارند، ما مدیون انقلاب هستیم و باید جریان تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی را در همه جا برجسته و زنده کنیم.

امام جمعه ساری افزود : اگر با بعضی از کشورهای پیشرفته مخالفت می کنیم بدان جهت است که پیوست فرهنگی و ارزشی که آنجا در کنار علم و دانش وجود دارد با پیوند ارزشی و فرهنگی که اینجا وجود دارد متفاوت است.

وی با بیان اینکه بار ارزشی بالا مسئولیت را هم سنگین تر می کند، ادامه داد : اینجا علم بر اساس و در راستای هدف خلقت انسان است و چنین علمی خوب و شایسته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از نامگذاری برخی موسسات کشور به اسامی مقدس انتقاد کرد و گفت: بسیاری از پروژه ها مثل قرض الحسنه ها و برخی موسسات مالی ای کاش به این اسامی مقدس نبودند چون لوازم و جریان امور در نامگذاری های مقدس مهم است.

وی افزود : اگر نام شهدا را بر روی مانور، فیدر ، موسسات و تاسیسات بگذاریم اما در درون آنها از شهدا و شهید خبری نباشد و یا بر عکس اهداف شهدا عمل کنند شایسته نیست.
برگزاری همزمان پنج مانور جهادی به منظور مدیریت همزمان بحران در پنج نقطه حادثه خیز استان، آغاز فرایند عملیاتی پروژه برق رسانی یادمان شهدای هفت تپه و تبادل تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دیگر برنامه های این آیین بود.

استان مازندران حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک برق در حوزه شرکت های توزیع برق مازندران و غرب استان دارد که از این تعداد حدود ۷۰ درصد خانگی و باقی مشترکین صنعتی ، کشاورزی ، تجاری و دیگر موارد هستند.

برچسب‌ها ساری نیروی الکتریکی انرژی برق مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری نیروی الکتریکی انرژی برق ساری نیروی الکتریکی انرژی برق مازندران اخبار کنکور برق مازندران توزیع برق پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران