Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگامه پروین یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اختصاص ۲۹ تخت بستری به همراه ۶ تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان ولیعصر خرمشهر اظهار داشت:با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان خرمشهر تجهیز و  ورودی این بخش از کل بیمارستان مجزا شد.

وی افزود:هم اینک ۱۲ بیمار با علائم حاد تنفسی و با علایم بیماری کرونا در این بخش بستری هستند و منتظر جواب آزمایش آنها هستیم ضمن اینک یک بیمار قطعی کووید ۱۹ در خرمشهر بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی و رهگیری موارد مثبت کووید ۱۹ در محل کار و منزل در قالب طرح محله محور سردار شهید سلیمانی در خرمشهر گفت: ۱۲ تیم رهگیری و پایش‌ شبکه بهداشت و درمان خرمشهر به همراه گروه‌های جهادی در این طرح همکاری دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به بازرسی و نظارت بر بازار خرمشهر گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت بازرسی ویژه ضربتی بهداشتی در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی با مشارکت نماینده فرمانداری، نیروی‌های اداره صمت، اصناف،  اماکن نیروی انتظامی و واحدهای اجرایی شهرداری خرمشهر در حال اجرا است.

پروین افزود:در بازرسی های انجام شده ضمن آموزش نکات بهداشتی به بازاریان به آنها یادآوری می‌شود در صورت تدوام رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی آنها پلمب خواهند شد.

خرمشهر  ۶هزار واحد صنفی دارد.

خرمشهر زیر نظر خدمات بهداشت درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

در حال حاضر شهرستان خرمشهر و ۱۰ شهرستان دیگر استان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا خرمشهر فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد