Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:42:39 GMT

پیکر ۲ شهید گمنام در رامسر به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۰۵۴

پیکر ۲ شهید گمنام در رامسر به خاک سپرده شد

به گزارش ایرنا ، این شهدا که ۱۸ و ۲۷ ساله هستند به ترتیب در عملیات های محرم و والفجر یک به درجه رفیع شهادت رسیدند و پیکر مطهر آنان در تازه ترین عملیات تفحص کشف شد.

این تشییع پیکر این ۲ شهید گمنام به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت خودرویی از میدان شهید رجایی رامسر آغاز و پس از عبور از خیابانهای این شهر در مقابل مصلای نماز جمعه این شهرستان به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این شهدا روز گذشته پس از ورود به شهرستان رامسر به صورت خودرویی در گالش محله بخش دالخانی، کتالم و ساداتشهر و سپس شهرستان رامسر تشییع و عصر همین روز هم مراسم وداع با این شهدا در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری گردشگری رامسر میزبان ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

استان مازندران از روز گذشته میزبان ۱۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس بوده که شب وادع با این شهدا شب گذشته با حضور جمع کثیری از مردم در ساری مرکز استان برگزار شد.

مازندران در حال حاضر میزبان پیکر ۳۲۴ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است. با خاکسپاری پیکر هشت شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۳۲ شهید افزایش می‌یابد. همچنین در حال حاضر ۸۸ نقطه مازندران یادمان شهدای گمنام وجود دارد.

برچسب‌ها دفاع مقدس مازندران شهدای گمنام رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس مازندران شهدای گمنام دفاع مقدس مازندران شهدای گمنام رامسر اخبار کنکور شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد

دیگر خبرها

  • پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان