Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درکنارمعماران مطرح بین‌المللی، دانیل لیبسکیند، ماریو بوتا، تویو ایتوعضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان داورجایزه معتبر بین‌المللی گلدن ترزینی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر محسن موسوی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران به عنوان داور جایزه معتبر بین‌المللی گلدن ترزینی Golden Trezzini Awards در کنار معماران مطرح بین‌المللی هم‌چون دانیل لیبسکیند، ماریو بوتا، تویو ایتو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزیده شد.

بر اساس این گزارش، جایزه The Golden Trezzini به نام دومینیکو ترزینی معمار مشهور سوییسی قرن هجدهم پایه‌گذاری شده است. وی گرچه متولد سوییس است اما از معماران مطرح سن پترزبورگ، مبدع سبک باروک معماری روسی و سازنده کلیسای the Peter and Paul ، ساختمان Twelve Collegia و شماری دیگر از شاهکارهای تاریخی می‌باشد.

از حامیان رویداد  The Golden Trezzini Awardsمی‌توان به ارگان‌هایی از جمله دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه روسیه در سن پترزبورگ، سفارت روسیه در سوییس، سفارت سوییس در روسیه، انجمن معماری مسکو، اتحادیه معماران روسیه، دانشگاه معماری و مهندسی عمران سن پترزبورگ، انجمن جهانی سن پترزبورگ، اداره گردشگری دبی و ... اشاره کرد.

این رقابت  به ارزیابی و ترویج پروژه‌های برتر طراحی و معماری معاصر می‌پردازد و هدف آن ایجاد یک جامعه جدید از متخصصان و هنرمندان است که حرفه معماری را با دانشگاه، جامعه و رسانه همراه می‌کنند.

این نکته نیز حائز اهمیت است که آثار برگزیده، در بخش گرافیک موزه سن پترزبورگ و نمایشگاه سالانه قلعه پیتر و پاول به نمایش گذاشته خواهند شد.

یادآوری می‌شود: این رویداد هر سال یک‌بار در سن ‌پترزبورگ برگزار می‌شود و پروسه داوری آن از 15 اکتبر تا 15 نوامبر می‌باشد. از داوران مشهوری که هرساله این رویداد بزرگ را مورد ارزیابی خود قرار می‌دهند می‌توان به ماریو بوتا از سوییس، تویو ایتو از ژاپن، دانیل لیبسکیند از آمریکا، ریکاردو بوفیل از اسپانیا، ماسیمیلیانو فوکساس از ایتالیا و چندین معمار مطرح دیگر اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان بین المللی گلدن سن پترزبورگ بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن