Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به رسیدگی به پرونده تخلفات یک خانم که اقدام به اخذ کارت بازرگانی و همچنین ثبت شرکت کرده بود، گفت: در این پرونده ۲۱۱ میلیون یورو تخلف مالی معادل و ۹۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان فرار مالیاتی را شاهدیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده تخلفات یک خانم که اقدام به اخذ کارت بازرگانی و همچنین ثبت شرکت کرده است، اظهار کرد: با سازوکار تخلفاتی که این فرد داشته در این پرونده 211 میلیون یورو تخلف مالی معادل (560 میلیارد تومان) و 91 میلیارد و 399 میلیون تومان فرار مالیاتی را شاهدیم، از طرفی در فرآیند انجام تخلفات مالی حدود 2 میلیارد تومان هم به برخی افراد رشوه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در واقع این خانم با هدایت یکی از بستگان اقدام به ثبت شرکت واردات و صادرات و اخذ کارت بازرگانی کرده و در فرآیندی درگیر مسائل پیچیده اقتصادی شده است.

وی همچنین به تشریح جزئیات پرونده دیگری مبنی بر تخلف یکی از کارمندان بانکها پرداخت و افزود: وی اقدام به برداشت از حساب مشتریان می‌کرد و ما با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت کارمند بانک، موفق به کشف 165 میلیارد ریال از اموال این فرد که به شیوه نامشروع کسب کرده بود شدیم که نامبرده دستگیر و میزان اموال منقول و غیرمنقول نامشروع وی احصاء شده است.

این مقام انتظامی به تشریح پرونده دیگری از تخلفات اقتصادی پرداخت و گفت: فردی با جعل عنوان و با نصب پلاک دولتی و اسناد جعلی اقدام به قاچاق کالا می‌کرد؛ این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و محموله 6 میلیاردتومانی قاچاق به همراه سلاح از وی کشف شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تهران| کشف 385 میلیارد تومان کالای قاچاق و احتکار شده  در طرح پلیس امنیت اقتصادی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 احتکار عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس پلیس 110 احتکار عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان