Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر هاشمی رفسنجانی گفت: من مشاهده می کردم که آیت الله هاشمی با وجود تمام سختی ها اما از مسئولیت مدنی خود غافل نمی شد.

به گزارش برنا؛ یاسر هاشمی رفسنجانی، مدیرعامل موسسه خیریه رها در مراسم تجلیل از تشکل های مردم نهاد همراه جمعیت هلال احمر گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از سال 1360 تا یک روز قبل وفاتشان، خاطرات روزانه خود را هر شب نگارش می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بعضا از نزدیک نوشتن آن ها را مشاهده می کردم و مشاهده می کردم که با وجود تمام سختی ها اما از مسئولیت مدنی خود غافل نمی شد و آن مسئولیت نوشتن تاریخ بود. او همیشه به دقت این کار را انجام می داد. این جز وظیفه اصلی ایشان نبود اما بر خود واجب می دید که این کار را انجام دهد. امروز این تلاش بی وقفه ایشان تبدیل به یک کتاب در مورد تاریخ معاصر کشور در 36 جلد شده است.

او افزود: ایشان از این دست اقدامات باز هم انجام داده است که نشان می دهد ایشان مسئولیت پذیری اجتماعی داشته است. این نشان می دهد که همه ما علاوه بر شغلمان می توانیم، اقدامی در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی خود انجام دهیم تا هم به خود و هم به جامعه خدمت کرده باشیم.

مدیرعامل موسسه خیریه رها خاطرنشان کرد: هر چه ما بتوانیم روح مسئولیت پذیری اجتماعی را به جامعه بدمیم، به گونه ای در راستای وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر عمل کرده ایم. این روح در اخلاق و عملکرد ما نیز تاثیر مثبت می گذارد و سبب می شود تا جامعه بهتری بتوانیم بسازیم. ظرفیت سازی در این حوزه می تواند کمک کند با حداقل امکانات بتوانیم به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر یاسر هاشمی خیریه رها مسئولیت پذیری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد