Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@22:23:49 GMT

خطر افزایش موارد مرگ و میر کرونا در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۸۵۰

خطر افزایش موارد مرگ و میر کرونا در دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ادامه روند افزایشی بیماری، گفت: با ادامه این روند ممکن است میزان موارد بستری نیز بیشتر شود و در نتیجه، موارد مرگ و میر هم افزایش می‌یابد.

دکتر علی قمیشی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در دزفول، اظهار کرد: همچنان دزفول در وضعیت قرمز قرار دارد و روند بیماری صعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد موارد مثبت افزایشی است و موارد بستری نیز با نسبت کمتر از موارد سرپایی، صعودی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با ادامه این روند ممکن است میزان موارد بستری نیز بیشتر شود و در نتیجه، موارد مرگ و میر هم افزایش می‌یابد که امیدواریم وارد فاز افزایش موارد بستری نشویم.

قمیشی بیان کرد: یکی دو هفته پیش با کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه بودیم؛ در هفته جاری میزان رعایت پروتکل‌ها افزایش یافته اما هنوز تا رسیدن به میزان مورد انتظار فاصله داریم.

وی گفت: ادامه برگزاری برخی مراسم و تجمعات، در شیوع بیشتر کرونا بسیار تاثیرگذار است که مردم باید از حضور در این مراکز پرهیز کنند. با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم باید مردم و اصناف رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند تا کمترین آسیب وارد شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موارد بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال